• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Bevabus

usch usch hoppas det inte blir värre

BooBoo skrev 2009-11-26 08:35:19 följande:
    Godmorgon!Nåt spökar i min mage... Alltså, inte Kruse.. Utan nåt annat.. Usch! Jag vill inte bli sjuk.. Magsjuk! Wei wei.. Nu lär jag hoppa ur morgonrocken..
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-26 11:03:34 följande:
    usch usch hoppas det inte blir värre
    Tror nog bara jag drack lite för mkt välling imorse
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

haha inte så farligt då da

BooBoo skrev 2009-11-26 11:07:02 följande:
    Tror nog bara jag drack lite för mkt välling imorse
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-26 11:02:01 följande:
    Usch och blähä. Är genomförkyld. Nyvaken. Förvirrad över ett brev jag fick från Swedbank men tror jag har fattat det nu. Blir inge körskola för mig idag, stannar hemma och plugar istället...behöver duscha också... Åh en magbild du gjorde genast min dag lite bättre Kiki! Haha tackar för den!
    Kry on u
    Trevligt att min degklump gav dig lite solsken
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2009-11-26 11:07:56 följande:
    Kry on u Trevligt att min degklump gav dig lite solsken
  • Bevabus

alltså åh, jag har verkligen ingen som helst lust att gå in i duschen men tänkte göra det innan jag äter...kommer somna där inne!

• KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-26 11:21:05 följande:
    alltså åh, jag har verkligen ingen som helst lust att gå in i duschen men tänkte göra det innan jag äter...kommer somna där inne!
    Har du badkar? Ta med kudde in o lägg dig o slumra lite. Vakna upp som ett russin
  • Bevabus

har inge badkar eller jo, ett som står i förrådet haha men där vill jag inte ligga
    får bli en dusch istället

BooBoo skrev 2009-11-26 11:29:23 följande:
    Har du badkar? Ta med kudde in o lägg dig o slumra lite. Vakna upp som ett russin
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael