Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Bevabus skrev 2010-02-01 13:17:08 följande:
    Han hade avskytt det...Men jag tror att även han insåg att dem inte skulle kunna hållas gömda när dem blev äldre, så han kanske hade en plan för hur han skulle introducera dem för kändislivet. Vem vet Han sa ju trots allt att barnen skulle få följa med honom på This is it turnén så det var nog hans lilla sätt att börja det hela på.
    Ja barnen skulle ju få komma upp på scen under konserterna, så antagligen är det väl därför de nu fick ta bort maskerna tror jag. För att det var dags nu oavsett med michael eller inte.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-02-01 13:28:13 följande:
    Det enda jag är lite arg över är att medan jag surade över att inte få se MJ så uppträdde Bon Jovi, så jag msisade deras nummer jag gillar dom
    De såg jag.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-02-01 14:24:09 följande:
    Puffen, hur gåre med min blogg?  Jag har inte varit inne där och kollat på ett tag
    Jag har tyvärr inte hunnit in mer där i helgen.
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2010-02-01 14:53:07 följande:
    mm... hehe jag gjorde en tråd om dyskalkyli och det var MÅÅNGA som skrev i den :O I fredags gjorde jag den och vi har hunnit med 5 sidor och 59 inlägg :D
    Wow, hela typ 13 inlägg om dagen.
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-02-01 15:59:54 följande:
    MVG Mitt första ever. Så jag måste få skryta lite nu Oh vad happy jag är nu. Så duktig.Haft en bra dag i skolan.. Idag igen Visste ni.. Att när tjejer föds så har vi 40% mer fett än pojkar Ni kommer få höra mkt Visste ni från mig, bara så ni vet Ska skriva en matveckolista. Imorrn börjar Vikke jobb. Barn långa dagar på dagis. Jag hämtar efter 16.. Så nu är det min tur att laga maten.. Jag är SÅ sugen på rotmos.
    Woah! Grattis!
  • Ogabinne

Städat som en tok hela dagen, o ändå har jag typ hälften kvar.
    Käk på G nu iaf. Schnitzel, kroketter och bea. Smarr smarr!

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-02-01 16:30:28 följande:
    Nicole Richie twittrade just detta: "I was 4 years old in a studio watching my dad record We Are The World, & today I get to do it again. Excited to help make a change."Det låter som om dem gör en ny inspelning av den...
    Oj då... undrar om de kommer ha med MJ i den. Annars är det ju inget.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-02-01 16:48:40 följande:
    Jag tror nog det blir en nyare version med artister som är stora idag. Personligen så tycker jag MJ skulle ha gjort hela "we are the world" ensam..bara hans delar som är bra ju  
    Visst är det så. Men så är det ju i alla hans låtar. Det är bara hans delar som är bra.
  • Ogabinne

Jaha, 14 dagar kvar av tråden. Ska vi satsa på att komma över 14 tusen?

• Ogabinne

Vi får dra upp en debatt, då brukar vi hagla inlägg!

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael