Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-22 12:11:05 följande:
    ÅH! Min bästa vän ringde nyss och berättade att hon hade fått ett sånt där gratiserbjudande för fotografering och hon ville att jag följde med iiih! Så imorgon ska vi till fotostudion och bli stylade och sen bli fotade i tre olika outfits... jag kommer ha en dans-outift en fin-outfit och en vardags-outfit och så måste jag färga håret brunt också..vill inte ha med utväxten på bilden...
    Men oh! Fan vad kul{#lang_emotions_laughing}
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

Helvete heller. -14 ute. Tänker inte gå ut. Håller oss inne där det är 13 grader. Oh joy.

Vet ni. Efter lunchen kom Ville med en död mus i handen. Han höll den i svansen. Jag skriker till. Tönt som jag är. Tur att far i huset var hemma
    Måste kattskrällerna släpa in mössen.

• KikiBoo
    Ogabinne skrev 2009-12-22 13:02:18 följande:
    Okej, det är World Awards som avbrutit sitt samarbete med att sätta ihop konserten... Kanske Jermaine anlitar något annat produktionsbolag...
    Det har inte kommit nåt nytt på den där sidan då? Sidan som ni satt o väntade på att biljettinfo skulle komma..
  • KikiBoo

Nu har jag lyssnat på Idol Eriks Higher. I EN MINUT Låter som karln har sex. Stånk o stön. Anyway. Tycker mig känna igen melodin..

Jag har så JÄVLA tråkigt. Barn vilar. Mitt te är kallt.. Undra om jag ska..

• KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-22 14:23:56 följande:
    haha men det är tonen emot slutet som är bäst
    Jag får väl ta o lyssna på hela nångång då..
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-12-22 16:35:11 följande:
    Tom Cruise!
    Ja jag skrev ju de So what om jag glömde ett iiiiii Ni fattar ju iaf.. Förhoppningsvis..
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2009-12-22 16:44:30 följande:
    Vill du se?!
    JAG VILL SE
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael