Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

All we want for Christmas is Michael

Bevabus skrev 2009-12-23 20:08:10 följande:
    hahaha dem kommer bara att ringa dig och fråga om du är intresserad, det är helt tillåtet att säga nej, men säg ja Man behöver inte klä upp sig mycket alls, det räcker med en mysig och vardaglig polotröja till ett par tajta jeans eller nåt. Man får ta bilder tillsammans med vännen om man säger till om det. Jag och Anna tänkte göra det men glömde
    Vad kostar detta kalas då?
    Alltså.. Det skulle ju vara jättekul o få lite fina bilder på mig.. Men .. Oh! Tänk om alla blir skitfula
    Ja... Men ja... Jag tror inte du tycker om mig riktigt
    Kidding!
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-23 20:13:44 följande:
    Det är helt gratis eftersom att du blev rekommenderad Dom öppnade för bara två månader sedan och därför så gör dem reklam på det här sättet nu! Om man ska boka in sig själv så kostar det mer än 800 spänn! Det enda som kostar är själva bilderna. Jag tog 20 stycken och det blev runt 2000 spänn om jag inte minns helt fel... Men du kan ta färre än så. Jag har för mig att vi tog 60 bilder, och sen får man helt och hållet bestämma själv vilka som är fina och vilka man tycker är värda att betala för Det blir så fina bilder så man hittar MINST en som man gillar och som man tycker är värd att köpa TILL OCH MED DU KOMMER ATT GÖRA DET!
    Ok ok ok ok
    Jag går själv. Så några som möjligt ska stirra på mig.  Mitt självförtroende really needs a knuff.
    Ja en bild ska man väl tamefan va nöjd med
  • KikiBoo

Männen på krog. Barn i säng. Katter fiser.
    Funderar på en kopp varm choklad o vört. I love vört.

Vad gör resten ikväll då?

• KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-23 21:00:05 följande:
    Jag sitter och lyssnar på världens bästa musik, försöker fatta att det är julafton imorgon, vill att syrrans kille ska gå hem så jag kan sätta igång och dansa på mitt rum..vill inte spela så hög musik när han är här. För övrigt så chiiillar jag
    O vad är det för musik dåååå?
    Du får säga till han: Ursäkta.. Mene.. Ska du vara här länge till eller? De finns faktikst de som vill dansa till HÖG musik. Hajar du? Va va va? *evil eye on him*
    Sen går du
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-23 20:57:00 följande:
    Yaaay
    Så tar vi en latte efteråt sen
    Hur många polers valde du?
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-23 21:05:26 följande:
    Sånt som var med i Victoria's show igår, asbra Kings of leon - Sex on fire Black Eyed Peas - Meet my halfway (Richard Vission remix) The Script - The man who can't be moved Leona Lewis - Happy
    Ahaaa!!
    Vare Black eyed peas som uppträdde igår? Läste jag rätt i din bdb. Eller har jag drömt..{#lang_emotions_undecided}
    Jag minns en Victoria då Justin uppträdde.. Sexy back
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-23 21:10:02 följande:
    Självklart! fast jag kommer dricka lemonaaaad, som en fiiiin dam! Jag tog 9 stycken, satt och bläddrade igenom min telefonlista i mobilen haha
    Så måste du ha lillfingret utt så där.. Du vet, haha!
    Så trevligt.. Jag känner mig hedrad som fick vara med
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-23 21:10:53 följande:
    Ja dem var GRYMMA! Dem gjorde hela showen bäst haha aa, det uppträdandet är också bra sexy beast he is..
    Undra om det går att se showen.. Förmodligen Youtube
    Jadu.. Justin och Timbaland på scen. Sexy back. Jag DÖR!
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-23 21:17:12 följande:
    Alla showerna ligger uppe där! Surt att jag inte kan banda på tv:n längre..skulle gärna fixa så att jag hade den som var i år på skiva...den brukar visas precis efter nyårsafton. Årets show ligger uppe i superhög kvalitet, värt att se
    Då ska jag in o kika.. Ska bara komma iväg till köket o göra mig en kopp choklad.. Jag har fasnat här.. Dumma tråd
  • KikiBoo
    Bev
    Är det denna? Står  2008 och 2009.. Jag blir förvirrad.

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael