• mona83

All we want for Christmas is Michael

Dra igång spotify och lite Elvis kanske... Eller kanske Mj....

Jag har fortfarande lika svårt att fatta att Mj hade sån underbar röst... Kom på det härom dagen när jag spelade Mj med handsfreen när jag hämtade Tobias.
    Det bara dök upp " Jösses den här karln har den mest perfekta rösten". Och det har jag väldigt ofta tänkt  på, hur underbar den är

• mona83
    Bevabus skrev 2010-02-05 18:27:28 följande:
    Undrar förresten vart den där kvinnan är som tittar in här då och då...Jag skrev ju i hennes gb men har inte fått nå svar. Jag ser henne skriva i andra trådar då och då. Skumt
    Hon kanske inte vill vara aktiv med oss, eller vad vet jag. Hon skulle ju skriva annars...
  • mona83

Men äntligen, 3dje gången gillt som det heter. Kommer aldrig ihåg lösenordet till spotify

• mona83
    Bevabus skrev 2010-02-05 18:30:37 följande:
    Jadu, hon verkar bara hoppa in då och då för att göra reklam för sin blogg och säga nåt om MJ. Sen drar hon bara. Skumt beteende. Och rätt ohyfsat också tycker jag.
    Ja inte har jag hittat nått i den som har med den här tråden att göra egentligen... Eller ja inget som rör oss så att säga
  • mona83

Undrar hur många dagar man bör vänta med att släppa ut kanin skrutt så han får hoppa igen? Man vill ju inte riskera att smitta katterna med mjällkvalster

• mona83
    Bevabus skrev 2010-02-05 18:40:18 följande:
    Har han gjort en cover på den? :S
    Ja tydligen, fanns på spotify när man sökte på Mj
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael