Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Off we go! Tjingeling!

• Ogabinne

Jaha nu e jag hemma igen. Alla all gone?

• Ogabinne
    Leo1977 skrev 2010-02-02 11:01:30 följande:
    Lyssnar på Michaels " Billie Jean" och konstaterar ännu en gång. Så bra han var! :) www.glawe.se/blogg
    Ännu en gång undrar jag vem du är? Du har skrivit 3 gånger men aldrig svarat någon av oss när vi svarat dig. Så vi antog att du bara raggade bloggläsare?
  • Ogabinne

Det händer istappar från mitt balkongräcke. Betyder det att denna skiten är på väg att smälta bort? Pliiiiiiiiiiis!!!

• Ogabinne

Inte det nej. SMHI lovar 2 dm snö till under dagen. Herre gud, vi har liksom inte plats för mer snö nu. Vart man än går har man 70-80 cm vallar längsmed alla vägar o trottoarer.

• Ogabinne

Jahopp. Lunchtime! Får väl passa på att njuta av spaghetti o köttfärssås eftersom storebror får dåndimpen på mig varje gång jag säger att vi ska äta det. Han är såååå trött på spaghetti o köttfärssås.

• Ogabinne
    Ogabinne skrev 2010-02-02 09:57:55 följande:
    Jahopp! What ever we say...Nån?
    Puffar upp leken.

What ever we say

Är det för svårt?
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-02-02 13:22:42 följande:
    Nu har jag skrivit i Leo1977's gästbok, får se om hon dyker upp!
    Ja jag tycker det är lite skumt... Om man som ny hoppar in i en tråd som uppenbarligen har väldigt stor gemenskap och sedan inte svarar tycker jag det är skumt. O vill man bara ragga bloggläsare så är det bara fult.
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-02-02 15:52:42 följande:
    DU e så duttig Eller så är jag för snäll som ger sånna lätta meningar, haha! Men jag vill ju att ALLA ska fixa de
    I know. Men jag är så snabb.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael