Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

BTW, idag ska vi knäcka 14 tusen. Tycker jag.

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-02-05 11:57:23 följande:
    *knäcker knäcker*
    Det var en svår nöt.
  • Ogabinne

Usch... vågar jag verkligen skruva på elementen.Kanske är farligt. Poff så exploderar hela elementet.

• Ogabinne

jag kan berätta för er att det gick inte så bra... Jag har nu stått 50 minuter med vatten upp till anklarna o panikringt 2 stora starka karlar att laga mitt element som pissade vatten.

• Ogabinne

Jag skämdes som fan. vattnet sprutade på hela mitt parkettgolv, hela väggen, hela jag. MITT ELEMENT GICK SÖNDER O SPRUTAR VATTEN KOM FOOORT!!!!

Aaaaah, jag vänder, jag är på väg, håll ut!

ASG! Gode värld.

Jaja, dom lärde mig iaf hur man luftar element.

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-02-05 13:51:39 följande:
    hahahaha sry att jag skrattar men det där lät som en bra komedifilm
    Asså, du FATTAR inte hur mkt vatten jag pratar om! Säkert typ 4 badkar, i mitt vardagsrum, på trägolvet, väggarna och jag. Jag trodde jag skulle dö.
  • Ogabinne

Och ja. Det var PRECIS som en komedifilm.

• Ogabinne

Jag skrattade o frågade ena killen när de var klara. "Tror du elementet blev luftat nu?" Hahahahahaha, jag är så rolig.

• Ogabinne
    mona83 skrev 2010-02-05 18:18:58 följande:
    Min är uppe på ca 8000 steg så jag hoppas med hjälp av lite städning att den ska nå upp till 10.000 innan dagens slut.Rekordet ligger på ca 36.000 steg för min del. Gick dom innan jag vart sjuk.
    Oj 36 000??? Men, du har den på hela dagen även när du är hemma då väl? Jag hänger av mig min när jag kommer in, har den bara när jag är ute och går aktivt.
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2010-02-05 18:21:03 följande:
    Lufta element? Behöver man göra sånt oxå? Hur vet om man behöver göra det då?
    När man tycker att det inte blir så varmt som det borde. 1-2 ggr om året behöver elementen luftas. Det samlas alltid luft inuti som måste pysas ut för att vattnet ska kunna rinna igenom hela elementen.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael