Jopp, det var jag. Min första vecka gick prima. Inget godis, och träning varje dag. Men idag trillade jag dit. Men, det är inte hela världen. Svulla klart idag, nya tag i morgon.
Gör så här.. Bestäm dig för ett datum och på det datumet slutar du HELT =) så gjorde jag och jag åt ingenting på hela helgen ändå.. :S
Ja, det var det jag gjorde. Men att få ett återfall är inte hela världen. Det är bara att resa sig upp igen. Det lär bli många återfall för mig. Men i jämförelse med att jag hävde i mig kilovis med godis varje dag, och minst 2 liter cola om dagen så gör inte ett återfall då och då något, jag är stolt ändå.
Okej, en rättelse. Jag hävde inte i mig kilovis med godis varje dag, utan varje vecka. Ja, jag bestämde mig för att börja träna, och bara äta godis en dag i veckan. Det är bra tycker jag. Man måste unna sig.
Jacksons an american dream har jag hemma. Men jag vet inte om det finns nån bild ännu. Se när brorsan dyker ut nästa gång om det är nån inställning eller nått som behöver fixas. För han hade bild på sin dator....Sen är det allmän utdelning
Skulle oxå vilja ha The Jacksons an american Dream..