Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

BooBoo skrev 2010-01-08 15:55:16 följande:
    ägg på pizza.. nån som ätit?
    öhhh no......{#lang_emotions_surprised} intressant kombination...
    I'll never harden my heart, but I've toughened the muscles around it
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-08 15:51:46 följande:
    AaaaaaaaaaaW!  ... Jag är finast.. Fast idag är jag fulast..
    Vi är alla hot as hell

{#lang_emotions_cheers} när vi är fulla
  • Bevabus

min facebook krånglar igen igår skickade den inte iväg mina meddelanden så jag skickade flera gånger och efter en timme så visade den alla meddelanden helt plötsligt...nu skickades inte mitt senaste meddelande iväg igen :S kanske dyker upp ikvälll....

• Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-08 15:57:38 följande:
    Haha.. grinchen I love Jim.. He's my brother
    Your brother from another mother
  • Bevabus

Åh en vän på FB skrev just att hon skulle äta pastagratäng..
    Blev så sjukt sugen på en maträtt som mamma brukade göra. Såna där låååånga pastagrejer, i någon ketchupsås, med ärtor och kassler...
    En sådan vill jag göra, fast utan kasslern såklart. Den ska stå i ugn. Hm...får se om jag kan göra det någon dag.
    Trixet är bara att då måste jag fråga mamma hur man gör och hennes och mina samtal brukar ju inte gå smärtfria så att säga. Men det fixar sig.

• Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-08 16:02:01 följande:
    Öhm.. Nån som hört talas om Lightpizzor? Sitter o kolla i pizzabladet.. Jisses!
    Dietpizzor med andra ord
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-08 16:07:51 följande:
    oxfile, aubergine, färska tomater, färsk paprika, mozarellaost, ruccola..En dietpizza, hahaha...
    oj då, kanske inte hahaha{#lang_emotions_sealed}
  • Bevabus

Jag hittade en kanonbra version av "the proposal" på internet. Den har jag velat se, så nu blire film för mig med

• Bevabus

Nähäpp..."The Proposal" måste stå och ladda. Det blir "The Hangover" vilket jag också velat se. Bara så ni vet. Alla har läst detta nu va? Jag kommer köra ett strikt förhör senare ikväll! So long suckers.

• Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-08 17:10:00 följande:
    bedtimestory When I heard Diana Ross was getting married, I was happy for her becuase I knew it would make her very joyous. Still, it was hard for me, bacuase I had to walk around pretending to be overwhelmed that Diana was getting married to this man I'd never met. I wanted her to be happy, but I have to admit that I was a bit hurt and a little jealous becuase I've always loved Diana and always will.Another love was Brooke Shields. We where romantically serious for a while. There have been a lot of wonderful women in my life, women whose names wouldn't mean anything to the readers of this book, and it would be unfair to discuss them because they are not celebrities and are unaccustomed to having their names in print. I value my privacy and therefore I respect theirs as well.Enjoy Bev
    Oohh tack!
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael