• mona83

All we want for Christmas is Michael

Men åh, expressen hade lagt ut enm pdf fil med åtalet mot Murray men den ville inte funka. Stod att filen var förstörd och inte gick att laga

• mona83
    Ogabinne skrev 2010-02-09 12:20:05 följande:
    75 000 dollar. Ca en halv miljon svenska kronor.såg allt när det hände live i natt, trött som en gris idag. Har en väldigt bad day. Håller mig off ett tag.
    Jag såg fram till halv 1 ungefär sen gav jag upp. fegisen vågade ju aldrig komma ut efter rättegången

Det tråkiga var att den tmz som jag kollade på hittar jag inte på så jag såg bara det som hände utanför...
  • mona83

Men dumma dumma svt... Skulle lyssna på Salem igen men finns inte ett enda klipp med hans låt på Youtube {#lang_emotions_yell}

Aja nu kallar iaf tvättstugan....

• mona83
    Bevabus skrev 2010-02-09 21:29:07 följande:
    bra, då kan du hänga med oss
    Japp det kan jag....
  • mona83
    Brooke skrev 2010-02-09 21:32:09 följande:
    oh jag har verkligen problem när det gäller att flytta hemifrån och ha tvättstuga med andra då man får hålla koll på tider och jag kan glömma tvätten här hemma och så kommer jag på den efter 3-4 timmar om inte mer.
    När jag har satt igång tvättmaskinerna så ställer jag timern på mobilen just för att inte glömma den
    det funkar skit bra och man förlorar inte en massa tid i tvättstugan.
    Skulle hellre ha egen tvättmaskin men finns inget uttag för det i lägenheten....
  • mona83
    Brooke skrev 2010-02-09 21:46:13 följande:
    Det kan man väl fixa? borde gå iaf. har du pratat med hyresvärden?
    Jodå det är klart det går men då lägger dom på på hyran....
  • mona83
    Brooke skrev 2010-02-09 21:47:27 följande:
    Det blir snart en mindre.Ska nämligen lägga mig i sängen och titta lite på The ugly Truth innan jag sover. Sen så ska jag sova och gå upp 8:45 i morrn :( VILL INTE TILL TANDIS! :'(
    Är en till som funderar på sängen.... Vart för sent i natt och upp vid 7. Vaknade iaf 3 ggr under natten, en av att Tobias ramlat ur sängen....
    Så man känner sig lite risig ikväll
  • mona83
    Brooke skrev 2010-02-09 22:02:08 följande:
    Med hur mkt då? Ojdå, vakna han då han ramla ur sängen? Kanske skulle sätta fast något så han inte kan ramla ur sängen
    Jag vet inte riktigt, men ett par 100 ingar höjer dom med iaf. Hört 500 nånstanns men vet inte iom det stämmer....

Ja han vaknade.... Har rullat ihop 2 påslakarn som ligger på varandra under bäddmadrassen och det har funkar bra hittills. Blir en ganska hög kant, men han lägger sig gärna jätte nära kanten och så vänder han sig och så ramlar han ner på golvet...
    Igår var första gången på flera månader som han ramlade ur sängen... Men skulle han fortsätta att ramla ur så får jag tänka ut nått annat att lägga så han inte kan ramla ur...
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael