All we want for Christmas is Michael
bev förresten, tänkte på en sak. Vi pratade om att man hör andra ord i MJ's låtar. Fler än jag som tycker mig höra Dirty Diana HOE!?
bev förresten, tänkte på en sak. Vi pratade om att man hör andra ord i MJ's låtar. Fler än jag som tycker mig höra Dirty Diana HOE!?
Jag har startat en maskin tvätt och vikt in all rentvätt. Jag är så jävla bra!!!!!
Det börjar bli riktigt städat här nu! så härligt. ska passa på att ta ett röj till nu innan lilleman ska sova. Kanske kan bli riktigt fint till kvällen.
god morgon
Varit uppe ett par timmar. Dammsugat och skurat rummen jag inte hann igår... bara skurning av toa o badkar o sånt trist kvar, o dammsugning o skurning av kidsens rum. Men, det är bombnedslag där inne så först ska storebror komma hem och hjälpa oss att städa undan leksakerna innan jag kan komma in där.
Nu ska vi gå ner till kiollen o bunkra nikotin som bara hej hopp tog slut. Lite senare blir det långpromenix till stan. Ska nog ta en omväg idag så jag kommer upp i 10 tusen. 126 står den på just nu. Haha, great job!
Bev! Jag åt den där färsen en gång, ville bara prova för o se hur den smakade så jag köpte hem den till tacos. Jag mådde otroligt illa efteråt och fick kaos i magen, har aldrig ätit den efter det. Trodde det var en slump, men kanske det inte var det då?
Vad kul för er att ni har sol o fint för det har inte vi. Inte en endaste solstråle når oss idag.