Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

bev förresten, tänkte på en sak. Vi pratade om att man hör andra ord i MJ's låtar. Fler än jag som tycker mig höra Dirty Diana HOE!?

• Ogabinne

Jag har startat en maskin tvätt och vikt in all rentvätt. Jag är så jävla bra!!!!!

• Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-02-06 17:18:24 följande:
    haha näääh Jag hörde Dirty Diana NO som liten ... och det tycktes visst stämma
    Första vändan säger han Dirty Diana NO, o resten är det något slags HOOO ljud som låter precis som hoe.
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-02-06 18:04:06 följande:
    Ska plugga lite nu.. Sen återkommer jag med lite Visste ni
    Oh I can't wait!!!! SkyndA!!!
  • Ogabinne

Det börjar bli riktigt städat här nu! så härligt. ska passa på att ta ett röj till nu innan lilleman ska sova. Kanske kan bli riktigt fint till kvällen.

• Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-02-06 18:32:20 följande:
    fuskade o googlade Dirty Diana, NahDirty Diana, NahDirty Diana, NoDirty DianaLet Me Be!Oh No . . .Oh No . . .Oh No . . .No Hoe haha
    Jag vet att han inte sjunger hoe, givetvis sjunger han inte hoe. Men lyssnar du på låten så hör du att det LÅTER som hoe. Det är det enda jag säger ju.
  • Ogabinne

god morgon

Varit uppe ett par timmar. Dammsugat och skurat rummen jag inte hann igår... bara skurning av toa o badkar o sånt trist kvar, o dammsugning o skurning av kidsens rum. Men, det är bombnedslag där inne så först ska storebror komma hem och hjälpa oss att städa undan leksakerna innan jag kan komma in där.

Nu ska vi gå ner till kiollen o bunkra nikotin som bara hej hopp tog slut. Lite senare blir det långpromenix till stan. Ska nog ta en omväg idag så jag kommer upp i 10 tusen. 126 står den på just nu. Haha, great job!

• Ogabinne

Bev! Jag åt den där färsen en gång, ville bara prova för o se hur den smakade så jag köpte hem den till tacos. Jag mådde otroligt illa efteråt och fick kaos i magen, har aldrig ätit den efter det. Trodde det var en slump, men kanske det inte var det då?

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-02-07 10:42:50 följande:
    Fast å andra sidan så har ju min syster också ätit av den och hon mådde inte dåligt. Det måste vara nåt ämne i det som jag inte tål...
    Ja antagligen. Min syrra är ju vegetarian o äter den ofta o hon mår inte heller dåligt av den.
  • Ogabinne

Vad kul för er att ni har sol o fint för det har inte vi. Inte en endaste solstråle når oss idag.

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael