• Brooke

All we want for Christmas is Michael

Ogabinne skrev 2010-01-19 08:35:52 följande:
    GAAAAAH! Storebror har dragit ut kontakten till väckarklockan och satt i den igen. Så klockan har inte ringt och väckt mig. O vi ska gå till bussen om 10 minuter. Lite panik.
    haha vad roligt och läsa om vad dina barn gör :D
    mona83 skrev 2010-01-19 10:48:24 följande:
    Jösses vilken rolig present Tobias får av sin far då:-/. Frågade vad han hade för stl på strumpor....Hade sån lust att skriva att Tobias redan har massor av strumpor, för det har han. Mer än han hinner använda. Men då hade jag fått svar att jag var otrevlig av honom :-/. Bättre att han inte kommer alls, han kommer bara gnälla om hur dåligt han mår
    Men vadå? Usch jag skulle bli vansinig om mina barns pappa kom med strumpor BARA.. Skulle kasta ut honom med huvudet före..
  • Brooke

När jag hade gått och lagt mig igår och hade legat i sängen i några minuter så tittar jag på min mobil för att kolla vad det är för datum, igår var det den 18 januari och idag är det den 19 Januari. Och jag kommer då på i samma stund som jag undrade vad det var för datum att det är den 21 januari jag ska på det där mötet.

I söndags så sa jag till min bror att vi inte alls kan ha kusinträffen den 30 januari eftersom mamma ska ha en liten fest, men det är ju på lördag och då är det den 23, jag verkar antingen vara mer än en vecka i förväg eller några dagar. haha så jag fick sova idag =) Skööönt :D

• Brooke
    Bevabus skrev 2010-01-19 12:06:05 följande:
    Kom hem till mig någon dag och se om du kan ta dig ut ur garaget inte ens min pappa som är den bästa föraren jag känner att han är säker på det. Särskilt inte nu när vi fått nya grannar som ställer sin bil alldeles för långt ut så det är knappt vi kommer förbi. Vi har en jättestor Toyota dessutom. Det är det mest puckade garaget jag någonsin sett byggt.
    okej.. :S det låter krångligt..
    Bevabus skrev 2010-01-19 12:06:50 följande:
    Och jag träffade Gry Forssell :S
    haha..
  • Brooke
    Ogabinne skrev 2010-01-19 15:34:14 följande:
    Kommer ni ihåg tidningsartikeln jag länkade till tidigare dom handlade om min tjejkompis som blivit misshandlad under flera år av sin pojkvän? Han som slängde henne i kräftdammen, lät henne gå på motorvägen med bar överkropp efter bilen och sa att han skulle gräva ner henne i skogen? Domen kom iaf idag. 75 timmars samhällstjänst och ett skadestånd på 9500 kronor. Kan ni fatta hur jävla sjukt sveriges rättsystem är?
    Meh, inte alls mkt ju :S Vart är sverige påväg?
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael