Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

BooBoo skrev 2010-02-07 22:35:51 följande:
    Oh I will.. Och jag tar Nassim med mig
    Be my guest!

O jag har precis skickat in provet. Inte helt som det skulle men va fan jag är väl ingen jävla master vad tror dom egentligen?
  • Ogabinne

God morgon! Här är jag! Skittrött, glad och 1,5 kilo lättare. Jääääääääy!!

• Ogabinne

o idag har älskade lillasyster i Texas sin sweet 16. Aoww. 16 bast. {#lang_emotions_cry} They grow up so fast.

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2010-02-08 08:39:21 följande:
    Dags för praktik jag har sagt det förut och jag säger det igen: IIIIIHHHHHH!!!!
    Lycka till idag bevsan!
  • Ogabinne

10788 steg hem från dagis. Det är så skönt när man nått den där magiska 10 tusen gränsen. Då vet man att dagens minimum är avklarat och man kan ha gott samvete resten av dagen.

Nu är även frullen avklarad. 2 viktiga samtal står på schemat idag. Ska ringa komvux, och så ska jag ragga tag i en ny tandläkare.

• Ogabinne

Brooke: Har du nått tips på hotell eller vandrarhem som inte kostar skjortan i närheten av Conventum Arena?

• Ogabinne

Hotell är ju skitdyrt! 1500 spänn för en natt.

• Ogabinne

Jag har fått paket från Washington, o jag är så glad!!! I paketet låg en överraskning från världens finaste människa. Dvd'n Michael Jackson - Life of a superstar. Tänk, änglar finns verkligen.

• Ogabinne
    Brooke skrev 2010-02-08 15:02:42 följande:
    Öh, Nej jag kan inte hotellen i Örebro eller vandrarhem. Det finns ett vandrarhem här i Mellösa (tror ja) Men jag vet inte hur det är eller om det ens finns kvar. Tyvärr. Vadårå?
    Det vore bra om det ligger centralt i närheten av Conventum Arena. Försöker pussla ihop min andra lillasysters födelsedagspresent. Tänkte bjuda med henne på Kent, o enda konserten som har platser ledigt är örebro i slutet på mars. Men resan och biljetterna går på 1700, sen mat o sånt där, så jag vill inte pröjsa 1500 för ett hotellrum EN natt. Borde ju finnas billigare, eller är hotell så dyra överallt?
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-02-08 14:57:44 följande:
    Jäääääääy
    I know! Vill att det ska bli måndag igen så jag får väga mig.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael