• mona83

All we want for Christmas is Michael

Brooke skrev 2009-11-22 20:40:15 följande:
    Tror att det skulle bli succé om dem släppte säsongerna på DVD då hade jag nog köpt dem faktiskt.
    Jag skulle vilja ha dom med oprah och Mj.
    Älskar att kolla på Mj

Var Mj weekend på Vh1 idag med, men då var jag hemma hos mamma. Hon var så snäll och lät mig titta fats jag sa att hon fick slå om.

Jag nominerade honom till världens sexigaste man
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-22 20:57:05 följande:
    Bara så ni vet.. Ville har en Jack Sparrow pyjamas på sig Återkommer senare o läser ikapp.. Tah dah
    Åh, är Jack Sparrow het på den
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-22 21:04:24 följande:
    Tecknad och het, haha! Men man ser att det är Jack/Deppen.. 
    Jag gillar bara Jack
  • mona83
    Brooke skrev 2009-11-22 22:07:34 följande:
    Men alltså när ska dem sluta tro att MJ lever, herregud alla som säger att han lever, lever själva i förnekelse. Jag säger DEAL WITH IT.. Detta skrev jag på den där länken du skickade Mona
    "Stop with this talk, Deal with it that MIchael Jackson - The King Of Pop is DEAD! He is not alive, stop with all the talking. "Är så jävla trött på allt tjat om att han lever..
    Jag fattar inte hur dom orkar hålla på. Bara att face the truth så kan folk kan gå vidare med sina liv....

Visst en del av mig önskar att det inte var så.... Men jag vet att det är så, Mj skulle aldrig skada sina barn med att ljuga om en sån här sak....
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-22 22:16:18 följande:
    haha! yeah yeah
    Just det, picture vill vi ha

Tobias sover i en Blixten McQueen pyjamas . Helt tokig i den bilen fast han inte ens sett filmen Cars .

Måste ha sett en anings kul ut den dagen han kom till dagis i Blixten tröja och Blixten dojjor. Man bara gissa vem Tobias gillar, ni får en chans
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-22 22:19:30 följande:
    Jag undrar om MJ gillade Jonathan Swift ... Kom o tänka på videon Leave me alone...
    Det är nån sån där känd författare va?
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-22 22:24:54 följande:
    Ville har den filmen. Han har sett den ett ex antal gånger. I sv versionen så är det Martin stenmarck som är Blixten. Gert är lastbilen. Bert är oxo med som manager I think
    Vi har den på eng, men tobias ville inte kolla sist jag satte igång den
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-22 22:29:56 följande:
    Har så vi kan välja eng oxo..
    Vi har en bränd Cars dvd
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-22 22:34:39 följande:
    Har du sett Gullivers resor?
    Hmm...namnet låter bekant....
  • mona83

Alltså det här kan ändå inte vara musik videon till Can you feel it?

För varför skulle man lägga in en massa ljud som förstör låten :-/

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael