Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

mona83 skrev 2009-12-02 20:36:41 följande:
    Det hade dom nog inte, men det kanske är klart med det nu....
    Nej det kan ju inte vara klart, eftersom de lovade på hemsidan att släppa biljetterna så fort datum och plats var bestämt. Neeeej, hallå, det är showbuisness vi pratar om, inte sviker de väl något de lovat??
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-02 20:46:05 följande:
    Det tror inte jag han gör..
    Va? tror du inte? Klagar du på min fläckfria engelska??
  • Ogabinne

nu blir det Greys med en stor tallrik spaghetti med salt och masssssssa sssssssmör!

• Ogabinne
    mona83 skrev 2009-12-02 20:58:26 följande:
    Jo men varför går man då ut med att det är där dom ska vara ?
    Det var ju någon annan sida som skrivit det. Ingen aning om de där orden faktiskt KOM ur den personens mun.
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-12-02 21:28:33 följande:
    Åh vilket juligt avsnitt
    Verkligen!! Så härligt! Jag behöver få lite mer julkänsla. har alltid så svårt att få in julkänslan på julen... brukar komma bara någon dag innan jul.
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-02 21:39:09 följande:
    ja jag håller med =) Men jag tyckte Meredith såg gravid ut att hon hade en jättestor mage men det var nog bara en vinkel som gjorde det så.. Ett rörande samtal höll Miranda för sin pappa, en liten uppläxning :P Me like
    Nej, Meredith var gravid när detta spelades in. Ellen Pompeo fick en flicka för bara drygt 2 månader sedan. Stella tror jag hon skulle heta.
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-02 21:39:49 följande:
    Någon som vet något att äta så man blir lösare i magen? Vet att man kan äta plommon men vet inte om vi har några hemma. Vad kan man äta mer?
    Päron funkar med!
  • Ogabinne

Sandra: Om du visste att Ellen fick barn för 2 månader sedan, varför skrev du:

Men jag tyckte Meredith såg gravid ut att hon hade en jättestor mage men det var nog bara en vinkel som gjorde det så..

??
    Trodde du att de slutar spela in när någon blir gravid?

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-12-02 22:22:25 följande:
    nu kan jag förklara mera om min kompis om du vill höra?
    Självklart! Vill du prata så vill vi lyssna.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-12-02 22:53:10 följande:
    haha Jag har pratat om den här tjejen i tråden förr, men du har nog inte varit här då.Ni andra iaf, det är Hayley jag pratar om.Nu har hennes pappa fått ett anfall och hennes mamma åkt dit för rattfylla. Så i förrgår var hon alldeles förstörd och hittades i hemmet av sin syster, hon hade tagit en överdos (för tusende gången) och låg på golvet...grät hysteriskt och spydde... Hon bor i USA så jag kan inte åka till henne för att trösta, det är det som känns värst
    Men usch då. Överdos för tusende gången? Kanske dags för lite tvångsvård tänker jag?
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael