• mona83

All we want for Christmas is Michael

BooBoo skrev 2009-11-22 22:36:03 följande:
    Denna är oxo bränd. Inte vi som bränt den.. Fick den av farbror Joel eller nån..
    Men varför har jag bara en eng då? Cars på sv kanske skulle vara en bra julklapp åt Tobias
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-22 22:38:31 följande:
    Den handlar om en man som reser.. Han kommer dels till lilleputtarnas land. Därifrån jag undra om MJ fått idén till videon.. Vilket jag såklart misstänker Var så länge sen jag såg gullivers.. Men lilleputtarnas land minns jag tydligt.. Kommer till jättarnas land oxo har jag för mig.. hmm..Har filmen lilleputtarna..
    Jo men den har jag nog sett, var tvungen att fundera lite
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-22 22:40:16 följande:
    Det där är videon
    No way, you´re kiding :-/
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-22 22:45:36 följande:
    Jag tror du sett den.. Det har nog alla gjort
    Ja då har jag nog sett den
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-22 22:48:38 följande:
    No way José Det där är den videon jag alltid sett från de jag var liten.. Den videon som spelades på MTV .. Kan inte minnas att jag sett en annan version..
    Men videon är ju skit knäpp. Allstå jag säger inget om speciall effekterna men varför i hela Jesus namn har dom lagt dit dom där ljuden för? Man var ju en aningens knäpp på det.
    Låten är ju faktiskt bra, men många ggr tar dopm där ljuden över musiken :-/
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-22 22:53:03 följande:
    Som tur är så är så låter ju inte låten på skivan så Jag har aldrig stört mig på ljudeffekterna. Har aldrig tänk på de om jag ska va ärlig
    Nej och det är jag glad över .
    Kanske jag som är känslig, skadad sen jag var ihop med killen innan barnens pappa. Han var en sk ljudbög. Dög inte med vad som helst där inte.

Vi hade en bil för 2500 medans ljudet i bilen var värt 10.000.
    Kan ju säga att dom där pioneer ljudbögarna inte hade mkt att sätta emot. Dom stod och blängde när vi kom
  • mona83
    mona83 skrev 2009-11-22 22:57:48 följande:
    Nej och det är jag glad över . Kanske jag som är känslig, skadad sen jag var ihop med killen innan barnens pappa. Han var en sk ljudbög. Dög inte med vad som helst där inte. Vi hade en bil för 2500 medans ljudet i bilen var värt 10.000. Kan ju säga att dom där pioneer ljudbögarna inte hade mkt att sätta emot. Dom stod och blängde när vi kom
    Eller Kenwood eller vad det nu heter
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-22 23:01:29 följande:
    Men MJ var ju en jäkel på att göra videosar oxo Ösch! Haha! Stackars....  Inte bra för öronen. Kan ju få tinitus..Alltså jag fattar inte hur alla dessa coola människor kan sitta o poppa så HÖG musik i bilen..
    Ja det var han verkligen, det kan jag inte säga nått om Så sexig i alla oxå

Haha jag är allt annat än cool när jag poppar när bilen är barnfri. Men musiken blir så mkt bättre när den är hög. Sen så vill jag att alla i hela Nyköping ska veta att jag lyssnar på mannen med den sexigaste sångrösten som funnits. sen hur bra han var oxå då
  • mona83

Nehej man kanske ska lägga sig, måndag igen i morron :-/. Jag vill ha helg mera....

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael