Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

BooBoo skrev 2010-01-22 17:36:53 följande:
    Jag ska kolla på klippen sen.. I lugn o ro Dom var lite.. låånga, hehe!!
    haha aa Perez hade en hel del att säga (eller skrika) *asg*
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-22 17:39:18 följande:
    Tydligen börja vi alla på MVG, haha!! Han tycker vi vart supertduktiga nu dessa två veckor som vi vart i skolan. Vi har lärt oss snabbt.. Han kollar ju in oss hur vi jobbar, uppför oss.. Ja allt..Sen teori på måndagar.. Prov närsomhelst..
    Vad är det för sorts prov? Hur man gör maträtter?
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-22 17:44:06 följande:
    Nu pratar vi mkt om hygien o sådant i ett kök.. Bakterier, virus.. blablabla.. Han pratar vi antecknar.. vi får prov på de Om ca 4 veckor ska vi börja med näringslära. Då har vi bok. Då blir det nog läsa en del.. TRÅK! Maträtter fixar kockarna O dom äser ju recept har jag sett, haha!Vi tar oxo fram receptboken ..
    oki!
    Sing for the moment
  • Bevabus
    mona83 skrev 2010-01-22 17:45:09 följande:
    Vad roligt för dig Här höll barnens pappa på och skickade sms om hur sexig, snygg och söt jag var i hans ögon. första smset kom vid 6 på morron. Men då sov jag....På kvällen började han dila om att han var nykär och att tjejen inte visste om det. Jag svarade det var ju inget roligt.... Jag vill inte ens veta vem det är för jag tolkar det som att det är mig det gäller med tanke på dessa sms han skickade under precis hela dagen igår. Idag inga sms som tur är
    haha så drygt, varför förföljer dessa dryga killar oss??? finns det inget botemedel för det?
    Sing for the moment
  • Bevabus

Jag skulle borsta tänderna och duscha för länge sedan...det hände liksom aldrig....

Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-22 17:48:16 följande:
    Ärligt så är jag oxo lite osäker på hur han betygsätter oss.. Han säger så lite, haha Men.. det blir nog bra
    jadå du verkar ju göra bra ifrån dig så det där blir nog jättebra tror jag
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-22 17:49:23 följande:
    för länge sen... ? hehe... Gör det ... om ett tag då Ät nåt gott först.. det är ju fredag
    Har redan ätit kladdkaka med strössel hahaha fan den här dagen har varit konstig...
    Vaknade vid 14, åt kladdkaka till frukost/lunch, har inte borstat tänderna, borde duscha och äta något vettigt till kvällsmat...
    Mitt sömnschema är TOTALT sabbat bara för att jag satt uppe till klockan 03 inatt istället för 02 {#lang_emotions_surprised}
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-22 17:51:18 följande:
    Ja jag hoppas verkligen de Teori.. well.. läsning o så.. har svårt för de.. har så mkt annat i tankarna.. Plugga är inte min grej.. Men det ska nog gå det med
    Det brukar gå bra när man väl har kommit igång, men ATT komma igång är det för jävliga
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-22 17:52:16 följande:
    Mjo.. De allra flesta gnäller på sina ryggar, hehe! Ingen är van att stå så mkt som vi gör om dagarna.. 8-13 .. Ouch!
    Ja fy,...jag får skitont i ryggen av att ens bara gå ett tag på stan. Har en sån svankrygg så det trycker på en viss punkt :/
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-01-22 17:53:16 följande:
    my my my Vad gör du om nätterna KVNNA?
    Inatt var Robert Pattinson och jag som hade lite alonetime visserligen så var det en varulv och en klumpig flicka vid namn Bella som var med också...men för övrigt så tycker jag Rob tog upp det bästa av filmen
    Sing for the moment
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael