-
Ja just det! Sluta upp med att prata med oss fiskmåsar nu, få nåt gjortmona83 skrev 2010-01-22 17:56:21 följande:Nej Mona städa var det ju....
jag ska hoppa in i duschen också..om ett par minuter
jag ska bara....och så ska jag ...och så måste jag...
-
dundrar det?mona83 skrev 2010-01-22 18:02:03 följande:Men jösses jag har elefanter utanför köksföntret :-ODet låter iaf som det när dom springer fram och tillbaka
-
Jag har fortfarande inte gått in i duschen. För de som undrar.
-
Nähä, det blir inget körande imorgon heller
blir på söndag istället.
Farmor är på lasarettet igen så pappa vill ta bilen och hälsa på henne...vilket jag inte kan säga nej till såklart...han är ju orolig för henne...
Surt ändå att jag måste skjuta upp resan som jag har sett fram emot i flera dagar!
-
Vad jag ska göra? Öhhm, ja köra till farmor istället. Och så får det bli en ensamtur med syrran till IKEA och mormor på söndag istället.Brooke skrev 2010-01-22 19:58:46 följande:Vad ska du göra då??Vad är det som hänt din farmor?
Hon har problem med värdena och har glömt att ta vissa tabletter, så då lägger dem in henne på lasarettet för att stabilsera det igen. Men hon är väldigt gammal så hojn kan ju dö när som helst. -
Jag tror Kiki somnat..
-
Jag har precis fått en inbjudan på facebook om en klassåterförening
Så himla kul! Vi tog ju studenten i Juni, saknar alla....jag har kontakt med ett par stycken bara och vi ses typ aldrig...
Ingen i klassen var direkt min typ av personer att umgås med, men i skolan så var vi tajta som fan och hade alltid dem roligaste klassfesterna!! Till och med jag tyckte det som inte gillar att festa
LÄNGTAR!!!!
Och eftersom att jag bor på stan nu så är det skitsamma vilken tid jag slutar festa. Bara att gå hem när jag har lust
-
Det här är något som en av tjejerna i klassen drar ihop själv, så det är lite informellt eller vad man ska sägamona83 skrev 2010-01-22 23:02:36 följande:Jag fick en i brevlådan för typ ett år sen men jag gick aldrig för det skulle kosta över 500 spänn. Inga pengar som jag hade lust att slänga ut på det. Ville hellre se Buddy Holly, men den har jag inte sett ännu . sen hade vi typ 0 sammanhållning så av den anledningen kändes det ännu mera onödigt att gå på klassåterförening.När det kommer en om klassåterförening som gäller klassen på fordon lär jag inte heller gå. Hade en kompis där och det var han och jag mot resten av klassen....
Vi ska träffas hemma hos en av killarna och förfesta, sedan går vi till krogen. Några pratade om att boka bord på nån krog också så att vi kan sitta ner ett tag och verkligen umgås
Om några år får vi nog inbjudningarna till de där RIKTIGA återföreningarna och det lär säkert vara fler och fler som inte kommer varje gång. Lite tråkigt, men det blir väl så att man tappar intresset. Om jag känner mig själv rätt så kommer jag vara den som håller fast vid återföreningarna till det bittra slutet
Va tråkigt att ni inte hade någon bra sammahållning :/ jag blir alltid så ledsen när jag hör sånt...haha det låter fånigt...men det är så härligt att ta studenten med en klass som man trivs så bra med, blir ledsen av tanken att vissa inte får uppleva den samhörigheten... -
jappBrooke skrev 2010-01-22 23:10:39 följande:Vad roligt =)
hur var det mellan dig och klassen då? hade ni bra samhörighet?
-
det är grymt gott med kiwi ju..Brooke skrev 2010-01-22 23:13:49 följande:Jisses jag har börja lära mig att äta Kiwi :P Bara äta rakt ur skalet utan att ha det i en fruktsallad.. =)