Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

booboooo

BooBoo skrev 2009-11-23 07:40:59 följande:
    Näääh
  • Bevabus

jag fastnade på facebook

BooBoo skrev 2009-11-23 07:48:54 följande:
    Meh! SOmna ni alla nu...Va inte meningen att såra Jack lakanen Bevan
  • Bevabus

hoppas det inte regnar här...gör säkert det :P

BooBoo skrev 2009-11-23 07:51:36 följande:
    Det störtregnar ute.. Gah!  Well.. Tur att jag har gummistövlar nu   Dock inga regnkläder.. Kommer ju o få en rejäl dusch..Som sagt. Finns inge dåligt väder bara dåliga kläder. Som jag har då Vägrar ta bilen!
  • Bevabus

hoppas att dem inte märker det

mona83 skrev 2009-11-23 07:54:23 följande:
    Ena framlampan står lite för långt till höger, men behövde aldrig ombesikta förrra året. Jag hade bilen på verksta för det, men det gick injte att justera. Så måste byta den. Sen har jag glömt bort det under årets gång. Veckan som var skulle jag ha lämnat in den, hade ingen bokad till eller så utan dom skulle ta den när dom fick tid. Men så vart marsvinet sjukt och jag visste inte om han skulle vara tvungen att åka till vet så då fick jag strunta i bilen. Så inget jätte fel. Men just det är att det inte är åtgärdat än . Kan ju vara fler fel i år, det vet man ju iofs inte. Så jag funderar på att spela med lite, låta förvånad ifall dom säger nått om det och säga va!? Men dom sa att det var fixat ju när jag hade den inlämnad :-/ Och måstre jag komma tillbaka med den, ja då måste jag vänta tills i januari med att lämna i den på verkstad. Så då kan jag iaf köra med den i dec.... Sen blir dte körförbud.... Den där jäkla vägskatten i dec som ställer till det :-/
  • Bevabus

you mean, mean person

BooBoo skrev 2009-11-23 07:55:07 följande:
    meh!
    BooBoo skrev 2009-11-23 07:56:01 följande:
    Hoppas hoppas
  • Bevabus

Blaa om tjugo minuter måste jag gå till vuxenskolan och lyssna på introduktionen för en ny kurs i tre timmar...sen måste jag hem och tvätta...
    Undrar om jag hinner till körskolan? Nej, jag skiter i det idag.

Så nu vet ni mitt schema för dagen. Spännande va?

• Bevabus

hahaha

BooBoo skrev 2009-11-23 11:43:18 följande:
    Du har kass humor, hahahahahahaha
  • Bevabus

var han sotig då??? :O

BooBoo skrev 2009-11-23 11:44:17 följande:
    Verkligen.... Sotarn var nyss här.. Intresting uh?
  • Bevabus

Följer du handlingsplanen då?

Brooke skrev 2009-11-23 12:22:27 följande:
    FAN FAN FAN FAN FAN! Fick just ett brev från arbetsförmedlingen att dem har gjort en AVANMÄLAN för att dem inte tkr jag följer handlingsplanen :'( Suck.. Mamma kommer ju inte bli glad.. :(
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael