Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

All we want for Christmas is Michael

Bevabus skrev 2010-01-19 19:33:57 följande:
    det var en bra idé faktiskt det jobbiga är bara att då tror alla andra att jag inte är vid datorn och skriver inte till mig haha
    Men då får du skriva    Psssst! jag är igentligen online.. Såruvet
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

HEMMA!!! Fan.. haha!
    UL 15.. Bebis mår bra. Rörlig liten krabat. Men jag känner ingenting, haha! Underligt! Bf 23.e Juni.
    Efter UL blev det STUREGATAN Sen vidare till två NÖRDAR som hade MASSVIS med fiskar nere i en källare. Viktor är en fisknörd. My my...

Skoldagen har vart super som vanligt. MOFFAT. Vet ni vad jag åt till lunch.. Jo ni.. Kålpudding   När jag smakade på puddingen så sa jag att jag hoppas att ingen gäst beställer. Kocken såg helt chockad ut. VA vad är det du säger typ. Fick förklara att jag tyckte det var SUPERGOTT Stackars lille kock.
    Moffat efterrätt i vanlig ordning. En tjej kom med en burk mörk choklad till mig. Hon tänkte på mig sa hon. Dom börjar lära känna mig nu
    SEN har jag gjort majonäs. Usch o fy. Tycker det är SÅ äckligt. Jag sa det HÖGT. Precis så kom läraren.. haha! Hon höll med, thank gooood

Nä men ja.. Det var min dag. Mitt svammel.. Läsa lite tråd nu då

• KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-20 19:15:49 följande:
    hahaha
    What's so funny bitch? hahaha
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-20 19:17:47 följande:
    Hela din dag bitch Min har inte varit lika rolig. Den har inte haft varken sturegator eller fiskar....
    NÄSTA gång det blir sture o fiskar så hör jag av mig Jag måste ha lite sällskap bland alla fisknördar, haha!
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2010-01-20 18:01:19 följande:
    Bev: Satt o kollade gamla grease-klipp på Tuben och bestämde mig för att köpa filmen ännu en gång, har inte sett den sen jag hade den på VHS för massa år sen. Så, när jag ändå köpte Grease tog jag Dirty Dancing också. Jag ska ge den en chans.
    RÄTTA TAKTER SYSTER
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-20 19:21:48 följande:
    haha you do so jag är så ledig som jag kan bli
    Jag borde uttnyttja dig vare gång jag är i v-ås.. Tjaaaa.. Varje dag blire ju
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-20 19:25:46 följande:
    Vart är det nånstans ditt plugg ligger?
    Sjöhagen Vet du?
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-20 19:29:47 följande:
    Ligger det där ICA Sjöhagen är?
    ööööhm.. Har inte sett nåt ica, haha. Mene.. Om man kommer från station så åker man förbi lögarängsbadet. Inte alls långt därifrån.
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-20 19:32:19 följande:
    haha jomen det ligger typ där! vad heter själva stället du är på? kan titta på hitta.se tänkte jag
    Öhm.. Komvux
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael