Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

All we want for Christmas is Michael

Bevabus skrev 2010-01-21 16:38:22 följande:
    Syrran älskar latte, men jag har aldrig prövat Alla som jag känner som gillar kaffe har tvingat sig att gilla det!
    Testa! .. Men bara om du vill förstås..

Men.. Jag förstår inte varför.. Det låter ju.. så .. galet.  Skulle väl då aldrig tvinga mig att gilla nåt.  Förstr inte poängen.
    Första kaffeklunkn jag tog var säkert skitäcklig. Men jag ville ju vara som min far. Såg så trevligt o mysigt ut på nå vis.. Jag var så tiny .. 7 år  typ.. Men jag skulle promt ha, haha!  Men ciggen vägrade jag testa..
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-21 16:38:44 följande:
    Och jag tycker inte om henne. Fattaruväl inte dig heller för den delen!
    Denna eviga hatkärlek
  • KikiBoo
    BooBoo skrev 2010-01-21 16:45:12 följande:
    Testa! .. Men bara om du vill förstås.. Men.. Jag förstår inte varför.. Det låter ju.. så .. galet.  Skulle väl då aldrig tvinga mig att gilla nåt.  Förstr inte poängen. Första kaffeklunkn jag tog var säkert skitäcklig. Men jag ville ju vara som min far. Såg så trevligt o mysigt ut på nå vis.. Jag var så tiny .. 7 år  typ.. Men jag skulle promt ha, haha!  Men ciggen vägrade jag testa..
    haha! Skrev emot mig själv där märkte jag... Men att vilja vara som sin far är skillnad.. haha
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2010-01-21 16:45:50 följande:
    aha inte alls mkt ju.. Hur mkt sa läraren att ni kommer gå upp?
    3-4 kg... Men jag är ju gravid...
    Hörde att en gått ner 1 kg..  Man står hela dagarna. Springer runt.. Så man gör ju av med en hel del..
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2010-01-21 16:50:23 följande:
    jag provade ett kaffe med hasselnöt och det var inte alls min grej.. Vill nog testa vanilj, för vanilj är gott =) Sägs ju vara en bra komb med varandra =)
    kaffe med vaniljsmak... uää ! Lät INTE gott.. Kaffe ska va kaffe utan en massa konstga smaker. Då kan man lika gärna dricka te   De där är inte kaffe för mig.
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2010-01-21 16:54:35 följande:
    hehe.. många säger att det är gott =)
    Knasbollar   

FEJKkaffe enligt mig
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2010-01-21 17:00:10 följande:
    enligt dig ja, men många gillar det =) Suck jag skulle gå på toa men inte gjorde jag det :S
    Ja du sa de.. Jag skulle säkert oxo tycka om kaffe med nån rolig smak.. Men det är inte KAFFE.

ÄH!

Fyll blåsan!
  • KikiBoo
    I remember I remember I remember when I lost my mind

Nähä! Lägga in magbild kankse...
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael