Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

All we want for Christmas is Michael

uh! Jag har fått mail

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-22 16:50:54 följande:
    Från Harry och Sally?
    hur visste du det?

• KikiBoo

Jag har BARA druckit en kopp kaffe idag. Visst är jag duktig?
    Hahahha... Liiite roligt.. Jag vill trappa ner o Brooke vill börja

Nån som vill höra om min dag?

• KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-22 16:59:23 följande:
    JAG VILL HÖRA!!!!!!!!!
    FREDAG = STRESSIGT!!
    Jag har fixat med desserterna. *dooooh* Ananaspaj! Yammi..
    Två tjejer har visat sitt rätta jag nu.. dvs otrevliga bitchar. Men det är bara kul. Blev lite krydda i skolan, haha!
    Stressat på som sagt.. Ont i rygg o mage. Måste chilla lite...
    Köpte hem lite dammsugare på rean
    N¨n fredag dejtar vi Bev
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-22 17:09:19 följande:
    Ohh bitches, såna är underhållande vad gjorde dem?? Absolut!! Din lärare kommer bli så glad, vi kommer äta slut på allt!
    Otrevliga o snäsiga.. Hallå! Hört talas om TREVLIG? Om man t ex ber om hjälp så dumförklarar dom en typ.. Vi är ju där för att lära oss.. Dessa två har jobbat med liknande, så dom vet ju lite..
    Sen idag.. Jag stannade upp kankse en minut för att sträcka på mig, massera min svank.. Kollade runt lite om nån kunde tänkas behöva hjälp.. Då säger ena : GÖR NÅT DÅ. Jag blev helt paff.. De blev en till som hörde.. LÅT MIG ANDAS FFS!

• KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-22 17:21:19 följande:
    omg  va dryga!
    men väldigt roliga.. Förgyller min dag
    Men på tis ska jag rymma från köket, haha! Tänkte försöka få va i serveringen
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-22 17:24:49 följande:
    haha ooh då kan jag komma förbi och be att få prata med din lärare! "Åhh jag måste bara få berömma servitrisen som går där borta, hon har behandlat oss såå bra. Jag hoppas ni ger henne MVG för det förtjänar hon. Inte ett hårstrå i maten och bara glada miner. Så ska det va!"
    hahahaha
    vet du,.. jag har MVG redan.. ALLA har de.. Nu är det upp till oss att behålla de ..
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-22 17:23:34 följande:
    Det är en kille som jag har pratat med lite förut som har skrivit till mig igen. Han flörtar KONSTANT! Jag säger åt honom "visa att du vill lära känna mig som person och sluta flörta så mycket så kanske jag börjar respektera dig"..men han fortsätter ändå.. Idag när jag sa att jag skulle baka kladdkaka så fick han det till att han skulle smeta in mig med den och äta den av min kropp...men snälla liksom Och sen skulle han till gymmet och skickar sitt mobilnummer till mig "Sms:a mig när jag är som svettigast"......öhhm.....
    HA! Loco..
    Vart hittade du denna snuskhummer då?
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael