Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Brooke skrev 2010-02-01 23:02:46 följande:
    Jaha officiellt, vi har SLAGIT rekord IGEN.. Vi som sörjer MJ - 12207 inläggWe are the Billie Jeans - 13598 inläggAll we want for christmas is Michael - 13600 :D Mer blir det ju förstås. Dock har vi ju bara 14 dar på oss haha.. Kanske ska fundera på att göra en ny?!
    Nice!
    Ja nu måste vi börja bestämma vad nästa tråd ska heta...några förslag?
    Sing for the moment
  • Bevabus

Oj! När jag skulle uppdatera min blogg så vart texten liten och svart :S Du får gärna hjälpa mig med det imorgon Puffen, om du har tid jag vet inte hur man ändrar sånt

Och nu krånglar mitt internet på fler ställen än bara FL. Nu kan jag inte ladda upp bilder på bdb heller utan att datorn bara stänger ner internet...toppen...det får mitt andra datageni, syrran, hjälpa mig med imorgon

Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-02-02 08:17:03 följande:
    Haha nämen. Löser det lite senare.
    tack
    Sing for the moment
  • Bevabus

Nu har jag skrivit i Leo1977's gästbok, får se om hon dyker upp!

Sing for the moment
  • Bevabus

Nu är jag också vaken! Måste snart vänja in mig i nya sovtider igen. Att lära sig att vakna klockan 6 istället för klockan 13 lär ta sin tid...

Sing for the moment
  • Bevabus

Oj oj, den 15:e mars är det dags för mig att söka till högskolan igen..
    Den här gången känner jag samma sak som jag gjorde inför min andra uppkörning. Jag förväntar mig ingenting för sist blev jag så besviken! Hoppas dock att jag kommer in, nu har jag ju ändå pluggat i ett år...men annars så kommer jag att fortsätta och fortsätta. Men jag har inte en aning om vad jag ska göra om jag inte kommer in...det blir ju att söka jobb såklart men det är ju inge kul...

Vet nån här om man kan vara praktikant på förskolor och liknande även fast man inte går någon utbildning? För när jag var på förskolan sist så var det en annan praktikant där som skulle stanna i 6 veckor och hon gick ingen utbildning just då. Hon sa att hon bara skaffade sig mer erfarenhet och fick något att göra. Jag trodde man bara kunde gå praktik om man pluggade?

Sing for the moment
  • Bevabus

Ogabinne - Randy sa senare på Twitter att "när jag sa att min familj inte var inbjuden så menade jag mina systrar, bröder och föräldrar" så barnen och T3 var ju inbjudna tydligen

Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-02-02 17:51:08 följande:
    Bev..Do u really really REALLY wanna go på a gaygala med mig?
    Har du fått förhinder?
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-02-02 18:52:22 följande:
    Neeeeeej gud nej. No no no
    Varför undrade du då da?? haha trodde du höll på å ställa in!
    Sing for the moment
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael