Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Ogabinne skrev 2010-02-04 18:14:48 följande:
    Hackar du på mitt namn? Jag har ju vackrast ögonbryn av alla! Och jag är vit snygg o påtänd. Vad mer kan du önska?
    Jag kräver att du hittar ett botemedel för kattallergi! Det är det enda jag begär!!!
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-02-04 18:22:53 följande:
    Tack BooBoo, jag har ju hela tiden läst vad ni har skrivit så. Men ja man har ju tråkigt.. haha
    Hur gick det med målet med pausen då?
    Sing for the moment
  • Bevabus

Eftersom att vi är så uttråkade så kan jag posta några roliga Tweets som jag sparat i favoriter

Soran Ismail
    På nätcafé. Killen bredvid mig skriker åt sin skärm "just det! Fly fältet med svansen mellan benen!" Jag tänker gissa på att han är oskuld..
    Russell Brand
    Grammies? Is that how much coke you need to stay awake through em? LooOOOOOOoooong! X

Sören Olsson
    I Japan kan man köpa kalsonger i automater. Då blir jag nyfiken på vad som har gjort att de tycker att det behövs. Vad hände?

Sören Olsson
    Fallande kokosnötter dödar fler människor än hajar. Det är osäkert hur många hajar som dödas av fallande kokosnötter.

Matthew Perry
    Something I never say: let's head out to the tomato garden.

Sing for the moment
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-02-04 19:01:12 följande:
    Det gick bra.. =)
    Men hur har du kunnat uppnå målet än?
    Jag trodde du var trött på att vi inte slutade diskussioner när du tyckte att vi skulle sluta dem. Vi har ju inte ens haft en diskussion än
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-02-04 19:10:03 följande:
    Starta inte..
    Starta med vad? Jag frågade ju bara angående ditt mål. Om det nu inte var det som jag nämnde, vad var det som gick bra då? Förklara.
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-02-04 19:13:51 följande:
    Men jag är så trött på saker och ting, jag behövde en paus i skrivandet.. Nöj dej med svaret.. Har ingen ork att sätta gång en diskution som går för långt som alla andra saker och diskutioner har gjort..
    Dåså, där var ju svaret. Det gick bra för dig med att sluta skriva. Det var inte jag som drog igång något. Det var DU som blev upprörd över ingenting, en enkel fråga. Det var allt. Om du nu ska kräva av oss att vi sluta diskutera med dig så kan ju vi kräva av dig att du slutar bli upprörd över våra små frågor hela tiden. Vi blir också trötta på sånt förstår du.
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-02-04 19:40:31 följande:
    Jag är inte upprörd.. Du har isf missuppfattat hela texten.. Och nej jag brukar inte använda så mkt smilisar... dock ibland :D
    Du verkar oftast väldigt upprörd och sur när vi pratar om dessa ämnen. Och med tanke på att du tog en paus pga allt detta så är jag rätt tveksam angående att du inte är sur...
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-02-04 19:48:43 följande:
    Då får du faktiskt tro vad du vill, jag är inte sur, upprörd eller något.. Så är det. :P
    Inte nu nej
    Sing for the moment
  • Bevabus

Jesus Christ vilken jobbig danslektion! Visste inte om jag skulle svimma eller spy. Men nyttigt var det iaf Och kul!

Sing for the moment
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael