Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

SHoo, idag har jag inget för mig så jag lär väl sitta här och prata för mig själv

Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-02-05 10:42:24 följande:
    Grattis till Bev!!!!! O grattis till mig som inväntar tredje dagen migrän. Woho! Score!!!!
    Stort grattis Puffen! Njut av den här tiden
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-02-05 10:59:44 följande:
    Oh I will! You bet! Det är inte alla som är så lyckligt lottade som jag ska jag tala om för dig. Jag har äntligen lyckats få min italienska vän till msn, hahahaha, såå jag ska prata med henne en stund, duscha o sen sniffa i mig sista dosen migränmedicin o slänga mig i sängen o låta den verka. Vi ska på middag hemma hos "svärmor" i eftermiddag (lillebrors farmor) så jag kan fan inte ha migrän idag. O vet du vad. Jag funderar på om jag ska köpa lite geisha idag. Kanske.
    Det är ju trots allt fredag, då får man äta godis tycker jag
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-02-05 11:14:18 följande:
    Galna istappar jag såg på promenixen idag. Tyckte jag var himlans tufft.
    Nice jag såg nåt liknande häromdagen också!
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-02-05 11:52:01 följande:
    BTW, idag ska vi knäcka 14 tusen. Tycker jag.
    *knäcker knäcker*
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Brooke skrev 2010-02-05 12:48:33 följande:
    whihoo, jag är expert på Twilight enligt facebook haha. :D
    Du menar, enligt personen som gjorde quizet? Det finns typ en miljon twilight-quiz på facebook ju..
    Sing for the moment
  • Bevabus

Alltså va fan, jag fattar inte hur dem har ändrat facebook igen!!! :S
    Hur ser jag allas vanliga meddelanden tillsammans med mina? Jag uppdaterade just på min "vägg" men jag ser inte mitt meddelanden på den allmäna sidan.

Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-02-05 13:49:05 följande:
    Jag skämdes som fan. vattnet sprutade på hela mitt parkettgolv, hela väggen, hela jag. MITT ELEMENT GICK SÖNDER O SPRUTAR VATTEN KOM FOOORT!!!! Aaaaah, jag vänder, jag är på väg, håll ut!ASG! Gode värld.Jaja, dom lärde mig iaf hur man luftar element.
    Ogabinne skrev 2010-02-05 13:47:32 följande:
    jag kan berätta för er att det gick inte så bra... Jag har nu stått 50 minuter med vatten upp till anklarna o panikringt 2 stora starka karlar att laga mitt element som pissade vatten.
    hahahaha sry att jag skrattar men det där lät som en bra komedifilm
    Sing for the moment
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael