Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

All we want for Christmas is Michael

Bevabus skrev 2010-01-30 19:40:10 följande:
    Men herregud vad tänker de med??? Hur fick du reda på att hon trodde det om er? Vad äre du läser om ikväll?
    Iom att jag sagt till henne att jag tycker att han är ett svin. Manipulerar. Och det är BARA jag som vågat säga de. Resten tycker likadant med håller mun.. Och därför är alla vänner o glada. Själv är man The bad guy i de hela..
    O de känns bara som att hon måste komma på nåt illa om Viktor bara för att jag öppnat mun..

Men hon har erkännt för sin syrra att det är pojkvännens fel. Att det är han som startat allt de här..
    Men inte vågar nån höra av sig till mig heller...

Orkar inte bry mig. Men kan inte hjälpas...

Läser om livsmedel.. Lagen, märkning av livsmedel, HAACP...
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-30 19:49:06 följande:
    Vänta, menade du nu att det är hennes pojkvän som du tycker manipulerar eller Viktor? Hon ger igen på dig alltså, för att hon vet att det är hennes egna kille som beter sig illa?
    Hennes pojkvän ja.. Mena, han lyckades manilupera polisen Han körde utan körkort o råka uppge fel personnr. Fattar inte varför polisen lät han åka.. En annan hade ju fått böter..
    Viktor manipulerar då inte.. Så ja.. De känns som att nån måste ju vara The bad guy. Bara för hon har de kasst så måste hon måla upp en bild av mitt förhållande så hon ska må någolunda bra..
    Äh! Jag vetefan
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2010-01-30 19:53:28 följande:
    ja det minns jag.
    Och jag är fortfarande bitter över de.. Jag har lite svårt att komma över de.. Jag väntar fortfarande på en förklaring..
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2010-01-30 20:02:14 följande:
    Håller verkligen med, skit i dem. Dem är inte värd din tid, du har vänner och det är dem här på FL som du har känt snart i ett år =)
    Ja de var dom som planera hippa utan mig..

Mjo.. Men ändå.. Jag vill ha svar. Jag vill  inte att det ska behöva vara så här. Så himla ledsamt. Vart vänner i över 10 år..
    Viktor säger oxo att jag bara ska skita i dom..  Men jag kan inte.

Jo jag må ha er.. Men.. Men jag vill kunna umgås, hänga o sådant utanför datorn.. Känns.. Ensamt på nå vis..  Om ni förstår

bajs
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-30 19:59:46 följande:
    Men usch, jag står inte ut med såna människor...såna som kan få en att tro nästan vad som helst... Du har inget behov av dem dem kan få fortsätta tro sina skitsaker. Och du har oss som vänner iaf!
    I know...     Bajskorvar
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-30 20:23:30 följande:
    Förstår hur du känner dig, man har ju ett liv utanför FL. Jag måste träffa min bästa vän då och då för att babbla av mig och bara ha tjejtid! Tur att vi kan träffas ibland iaf och hitta på roliga grejer
    MJ, gaygala.. What next?
  • KikiBoo

E 621 (glutamater) finns dels i chips.. Tillsätts för att höja smaken. För mkt E så kan man få ont i magen, huvudvärk o halsbränna, deprission, extrem vrede.. Djur som testats under en längre perios har fått hjärnskador.
    Thailand har stoppat glutamat i skolmaten.

Nu vet ni deeee

• KikiBoo
    Bevabus skrev 2010-01-30 20:27:45 följande:
    STRIPPKLUBB såklart! (och det är du och jag som är underhållarna)
    Zebror runt stången
    Men strippklubb vore fan skoj, haha! Vad heter dom nu igen.. Chippendales{#lang_emotions_undecided}
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2010-01-30 20:29:28 följande:
    Mm självklart, men kan du inte ställa dem mot väggen och säga att du vill veta VARFÖR dem gjorde så.. Jag skulle bli skit sur, Har en vän som har bara skitit i mig, mycket pga av hennes spelmissbruk så hon slängde alla sina vänner i soppåsen och gick därifrån. Men hon vill vara kompis med en men man måste då kämpa för att behålla vänskapen har känt henne sen jag gick på högstidet och det är typ 7 år...
    Har inte träffat på dom IRL men dom vet genom bloggen och Maria att jag vill ha svar på tal.. Men ingenting..
    Ena torrbollen sa att JAG ska höra av mig. Som att allt detta var mitt fel..
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael