Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Ogabinne skrev 2010-02-06 15:31:23 följande:
    iiiiiiiii looove Euuuurooope! Oh Christer, you're so HOT!
    Åh fy fan, den låten hade jag förträngt

Min mormor är så söt. Hon älskar verkligen Sjögren så vilken låt han än sjunger så tycker hon att han ska vinna, haha
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-02-06 15:34:47 följande:
    Hahaha Min mormor älskade också honom, spelade jämt honom hemma. Så varje gång jag hör honom tänker jag på min mormor. Nått gott för han tydligen med sig iaf. Kan tänka mig alla 50+ tanterna som satt o dregglade över skärmen förra året.

det tror jag nog

Har du tid att hjälpa mig med bloggen nu?
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-02-06 15:53:52 följande:
    ikväll? Skulle preciiiis resa mig o göra lite nytta medans lilleman är vaken.
    okidoki
    Sing for the moment
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2010-02-06 16:02:56 följande:
    bev förresten, tänkte på en sak. Vi pratade om att man hör andra ord i MJ's låtar. Fler än jag som tycker mig höra Dirty Diana HOE!?
    hoppsan! det var ju en...öhhm, intressant upptäckt
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-02-06 16:06:09 följande:
    Nähäpp! Skala potatis, morötter o lite palsternacka.. Stuvning till middag. Isterband till de..Barn kommer svulla. Bra. Ville behöver få i sig lite nyttiga rotfrukter. Och jag måste plugga oxo.. Näringslära. Orka!
    Mycket nyttigt hemma hos Naumans ikväll
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-02-06 16:31:12 följande:
    haha! Nauman Undra vart man kan köpa färdigskalad potatis nånstand...
    men oj!! hahaha Neuman menade jag ju såklart, som sagt, jag kan inte stava idag
    Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-02-06 16:37:51 följande:
    Jag som trodde du stava så medvetet Såg mkt coolare ut
    haha nej det bara blev så, jag har ju en naturlig talang för att göra saker coola {#lang_emotions_cool}
    Sing for the moment
  • Bevabus

Sådär ja, då har jag fått "att spy" avkryssat på att-göra-listan! Det var kul. Jättekul.

Jag tänker helt seriöst aldrig mera i hela mitt liv äta den där veg-köttfärsen. Jag mådde ju jätteilla efter att jag ätit tortillas förut, nu åt jag ju lasagne ikväll och mådde skitilla igen. Den här gången spydde jag. Och jag vet inte om min mage är klar, den håller på och bestämmer sig.
    Jag som skulle steka pannkakor i tid för melodifestivalen, nu vet jag inte ens om jag klarar av att äta det. Syrran är snäll och steker dom istället iaf.
    Fy fan. Jag känner mig ju inte sjuk på nåt sätt så jag är 100% säker på att det är köttfärsen. Usch, känner mig spyfärdig bara av tanken.

Sing for the moment
  • Bevabus
    BooBoo skrev 2010-02-06 19:55:52 följande:
    Är det sån där qourn du ätit?... Jobbigt o spy   Hoppas du känner dig bättre snart...
    Tack! Har sovit ett tag nu, mår bra nu verkar det som...trodde nästan att jag skulle spy igen
    Missade hela Melodifestivalen men det är skitsamma.

Aa sån där quron-färs. Vete tusan vad det är i den som jag inte tål :S
    Sing for the moment
  • Bevabus

Nu ska jag lägga mig och läsa Harry Potter tills jag somnar igen natti

Sing for the moment
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael