• mona83

All we want for Christmas is Michael

Bevabus skrev 2009-11-24 23:25:07 följande:
    va bra! då kan du njuta av resten av året då
    Japp iaf lite

Grämmer mig dock över att jag kanske missar den där minneskonserten nu . Jag vill ju fan åka till London och se den ju
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-24 23:35:45 följande:
    Är det nån här inne spm har knäck i lurarna?
    Ja det kan faktkist hända att jag har mellan varven.
    Kan fråga va ett antal ggr och tillslut svarar jag bara nått fats jag inte ens har hört vad personen sagt
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-24 23:58:47 följande:
    Ja häng på nästa gång Kostar ju inget för dig. Bara kidsen
    Samma princip som busfabriken. Där har vi varit ett par ggr, ungarna älskar det.
    Man är helt slut när man åker hem... ändå är man bara där 3 timmar.
    Sist fick vi leta efter Leah som gick iväg på egen hand
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-11-25 00:08:55 följande:
    men det ska jag med hahaha
    Man som vuxen leker nog tusan lika mkt som barnen .
    Klättrar dom så klättrar en annan med
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-25 09:30:56 följande:
    Har oxo vart på en busfabrik i Linköping. Där var det mkt roligare. Men kostade lite mer. O där fick man bara vara i 3 timmar eller nåt.. Men det räcker ju gott o väl. Man blir ju helt slut Ville oroar jag mig inte för om han springer runt o busar på egen hand. Men Puma... ojoj! Jag vill ha koll. I mina ögon är hon fortfarande en liten bebis Men sist på busborgen så sprang hon bort någa gånger.. O jag sprang runt som värsta  hönsmamman
    Japp 3 timmar i Norrköping oxå. Ungarna somnar relativt snabbt sen när man åker hem. Mamma skulle oxå gärna slumra en sväng
    Det koster en hundrig eller nått sånt iom jag inte minns galet.

Leah skulle jag inte vilja släppa helt där, inte pga att han hon faktkist är min lilla bebis, hon är ju yngst, utan för att hon skulle sätta igång och klättra som en galning . Så sen skulle man inte hitta henne på ett tag eller så skulle hon ramla och slå sig...
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-25 10:02:42 följande:
    Tittar på This is it... Stackars Michael sa Viktor...På bio behärskade jag mig.. Men här hemma.. Öff
    Ett par tårar kom det under bion när det var premiär visning. men det mesta kom när jag kom till bilen, folk undrade hur den var. Då grinade jag massor....

Ska kika på den nu ikväll, men måste be bevvan om adressen igen.... den försvann bara så där :-/
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-11-25 18:00:46 följande:
    jag kommer hem ifrån dansen runt 21:40 så du kan få addressen då
    Det är lugnt
  • mona83

I think Puma sov i sin vagn med regnskydd på, eller nått sånt .

Barn sover faktkist väldigt bra ute.

När Leah var liten nyföding och framåt, så länge hon sov middag så sov dom alltid i vagnen. Man passade på att ta en promenad under tiden.
    Tobias sov middag i sin vagn även innan Leah kom. Var vi inte ute den stunden så stod vagnen vid balkongdörren som var öppen.

Leah har börjat sova middag ni igen sen Tobias börjat dagis och vi går upp tidigare, dom dagar vi kommer från familjeförskolan ligger hon i sin vagn och sover.
    Annars får hon sova inne hos min moster eller bror när jag hämtar Tobias, inte alltid man kommer med bussen om man har vagn med sig vid 1 bussen.... Och bussen måste jag med eftersom Tobias ska hämtas och man inte alltid hinner gå efter att man ätit där vid 12.

Men jag tänkte gå till dagis och hämta Tobias i morron, då ska ta Leah med mig så får hon sova medans jag går och hämtar honom, så blir det bussen hem.
    Men bara om jag hinner gå....

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael