• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-12-05 00:41:15 följande:
    Pappa ringde mig 7:30 som jag sa tidigare idag.. Gonatt
    Jag mena vilken tid du ska gå upp IMORGON?
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-05 00:40:12 följande:
    EMD gör ICA-reklam i år tydligen. Men jag tittar knappt på TV längre ju, uääähh Not that I care about EMD liksom!
    Jag fick hem Ica tidningen för.. typ.. hundra år sen.. Man kan köpa deras julskiva på  ica. Sörrö MEN.. då lär du ha icakort
  • Bevabus

Jag har inte ICA-kort! Ska du också börja tjata på mig nu som damerna på affären som varenda gång jag köar står bredvid och säger "De som har ICA-kort kan ställa sig här istället så hjälper jag er på direkten". SON OF A BITCHES!!!
    Elaka kvinnor under julefriden.

BooBoo skrev 2009-12-05 00:46:28 följande:
    Jag fick hem Ica tidningen för.. typ.. hundra år sen.. Man kan köpa deras julskiva på  ica. Sörrö MEN.. då lär du ha icakort
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-05 00:49:29 följande:
    Jag har inte ICA-kort! Ska du också börja tjata på mig nu som damerna på affären som varenda gång jag köar står bredvid och säger "De som har ICA-kort kan ställa sig här istället så hjälper jag er på direkten". SON OF A BITCHES!!! Elaka kvinnor under julefriden.
    hahahahahaha! What? Aldrig hört talas om nå sånt där.. OFÖRSKÄMT
    Skämtar du?
  • Bevabus

De har byggt dit nån specialdisk där man kan "bleepa" av sig varorna med ICA-kortet :O

BooBoo skrev 2009-12-05 00:52:02 följande:
    hahahahahaha! What? Aldrig hört talas om nå sånt där.. OFÖRSKÄMT Skämtar du?
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-12-05 00:52:53 följande:
    De har byggt dit nån specialdisk där man kan "bleepa" av sig varorna med ICA-kortet :O
    Sånt finns då inte här. Kom hit o handla vettja
  • Bevabus

Ja jag får åka till Sala så fort jag ska ha en glass det är ICAS fel, de får skylla sig själva att de förlorar mig som kund!

BooBoo skrev 2009-12-05 00:54:16 följande:
    Sånt finns då inte här. Kom hit o handla vettja
  • Bevabus

good luck

nu blir det kväller för mig också om en stund, natti

BooBoo skrev 2009-12-05 00:56:05 följande:
    Tänkte testa lyckan i sängen nu... Night night
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-04 19:13:58 följande:
    Vad gör ni ikväll? Monas dator har dött ser jag. Här är det väldigt lugnt, så skönt. Storebror och jag har kollat på Madagaskar och svullat geisha.
    Jag hann precis skicka iväg det sista inlägget, sen dog batteriet i datorn :-/
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael