Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Jag har faktiskt varit på Nobelmiddag!

• Ogabinne

Tredje reklamen sedan kl 20... Sen när började de med 3 reklampauser på 1 timmesprogram?

• Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-10 20:44:09 följande:
    Vi kan ha det hett ändå.. But don't bring the dildo on our first date
    Haha sånt äger jag inte ens. Du kan vara lugn.
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-10 20:46:16 följande:
    Ow! Ok.. Men då kan jag ta med Mr Rabbit på andra dejten.. Eller du kanske förderar en rejäl dong
    The bigger the better you know.
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-10 20:49:23 följande:
    Är dokumentären intressant?
    Tja, som sagt var det ju en mysterisk åkomma utan svar så man fick inte veta mer än hur hennes dagar ser ut ungefär...
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-10 20:52:18 följande:
    Du det har dem ofta.. Dock på morgonen då days är så är det bara 2 :S men ibland är det många..
    Hmm... inga av de programmen jag följer har 3 reklamer, fast jag kollar i princip aldrig på trean,det är femman som går här.
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-12-10 21:11:24 följande:
    Har vatten oxå... Milda och vatten vilken god sås det blir
    Garanterat lika gott som när jag gjorde stuvade makaroner utan mjöl. Jag vägrade inse att det inte skulle funka, DET SKA BLI STUVADE MAKARONER o jag rörde o rörde. Det blev till slut makaronsoppa i mjölk med sockersmak.
  • Ogabinne

"Såsen i påsen i vår dinDONGvärld". Nästa tråds namn. Haha!

• Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-10 21:18:47 följande:
    Mjöl? Hur gör du stuvade maks? Jag kokar i mjölk. Röra röra röra i 30 min.. Usch! Hemska jobb
    Nej SÅNT har vi ingen tid till. Här kokas makaronerna, och medans de hälls av gör vi stuvningen på smör, mjöl, mjölk socker och kryddor. Häll i makaronerna och rör om. KLATT!!!
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael