• mona83

All we want for Christmas is Michael

Ogabinne skrev 2009-11-29 17:58:19 följande:
    Mona: Nu är det bara i morgon kvar. På tisdag är den den 1, dagen då biljetterna senast skulle släppas. Tror du de håller datumet? Tycker de borde öppna upp sidan med lite information nu...
    Nja jag vet faktkist inte om dom kommer kunna göra det, antagligen inte eftersom sidan ännu inte ligger uppe....
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-29 18:17:53 följande:
    Mitt stora grekiska bröllop heter filmen va? Den går på fryran kl 21 iaf. Tycker jag är himla rolig.
    ¨
    Den har jag nog inte sett, men jag ska kolla på Troja kl 21 på trean
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-29 19:17:12 följande:
    Nää... tycker de är så drygt. Man går o är nervös hela dagarna för att det är på gång o jag är livrädd att jag ska bli utan!
    Ja man gör ju det, så fort man har en dator i näreheten så måste man bara kolla...
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-29 19:19:57 följande:
    Alltså, jag är nu helt inställd på att jag ska ha en biljett o den ska kosta under 1000-lappen för det är det jag har sparat till biljetten. Jag är HELT inställd på att jag ska åka. Jag KOMMER antagligen inte ens få tag i en biljett, ändå är jag inställd på att jag SKA åka. Så, vilken jävla smäll det kommer bli om jag blir utan!
    Jag är dessvärre helt tvärtom, jag var inställd på att jag skulle åka men nu på senare tid så börjar jag känna att jag inte alls kommer att komma i väg. Men jag tänker iaf försöka att få en biljett för jag vill åka
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-29 19:21:36 följande:
    Kom att tänka på en sak Mona. Det stod ju att priset skulle börja på 50 euro. Och när jag googlade efter biljetter så hamnade jag på en länk som gick till E-bay. Det låg inga biljetter där såklart efetrsom det inte släppts, men tänk om de kommer hamna på E-bay för budgivning. Priset kommer ju bli aphögt isf...
    Ja då blirt dom dyra, men det låter så konstigt om dom skulle auktionera ut biljetterna om det är för fansen. För det lär ju bara vara rika som kommer få biljetter då... Känns helt galet och det hade Mj aldrig velat....
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-29 19:26:26 följande:
    Jag vet... o blir det så så lär de få höra, både från mig och tusentals fans som inte kommer ha råd. Men jag tror att det kanske kommer bli så... O jag har inte ens något e-bay konto... kanske skulle fixa mig det IFALL det blir så.
    Ja det lär ju inte bli lätt för dem då....
    Jag har heller inget e-bay konto. Men jag avaktar nog lite med att skaffa ett, det lär nog stå på sidan vart man får tag på biljett.
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-29 19:27:37 följande:
    Jag är iaf anmäld på bevakning av biljetterna på en jävlar massa sidor så så fort jag får ett mail om att biljetter finns så plingar jag iväg länk till dig mona.. Om man inte köper genom tribute2010 hemsidan.
    Va? har du hittat ställen som dom ska säljas på?
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-11-29 19:28:57 följande:
    Vad var det ni försökte få biljetter till nu igen?
    Tribute 2010 in memory of Mj i london... men står ju bara coming soon hela tiden :-/
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-29 19:31:32 följande:
    Ja, det finns information om biljetterna på många sidor, men det går inte att köpa dom. KAN ju bli så att de släpps där, och då får jag ett mail så fort de finns att köpa... tror inte biljettförsäljarna heller vet om om de kommer få sälja dom eller inte eftersom det är så himla tyst om detta, så de är nog bara förberedda.
    jaha, jag trodde det var den där sidan man skulle hålla koll på.... Men så länge den inte är uppdaterad lär det ju inte hända så jätte mkt.
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-29 19:33:43 följande:
    Det ska tydligen vara en del kända artister som uppträder med MJ's låtar.
    Vore ju lite coolt om dom satte ihop Jackson5 igen på den där hyllningskonserten....
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael