.måste fråga...har ni i dessa 3 trådar, inte rekord i inlägg?Tycker ni är otroliga som är så aktiva i tråden. Många bra länkar med...tackar för det:)
Hehe.. Joo det har vi säkert. Synd att inte FL håller koll på sånt =) Då hade vi kanske funnits med på första sidan =9 *ler* Men visst är vi flitiga =) Det är jag glad för att jag gick in i den första tråden för annars hade jag inte träffat på dessa otroligt trevliga tjejerna *host*kvinnorna*Host*
Men HALLÅ! Jag vann faktiskt 3000'nde inlägget! Det är DUBBELT så mycket som 1500, och hälften så mycket som 6000. Och om man gångar 3000 med 2, och drar ifrån 3000, så blir det FORTFARANDE 3000! 3000 är speciellt, det förtjänar ett valbart pris. Tycker jag.
Men hallå, i båda trådarna så var det jag som vann 10.000 men inte fick jag något :( *ler*
Ow!Jag ska hålla min tummar att tomten kommer med MJ till dig
jag hoppas oxå på att MJ ska komma hem till mig, vill ju oxå ha den där Bagen..
Jag ska vänta tills efter jul sen så kanske jag oxå kan skicka efter den =) Men vart äre man skickar efter ifrån??
No thanks.. Det håller jag mig borta, ska hålla mig borta från chips, läsk(i alla former) och sådant. Ska bara dricka mjölk och juice.. Min mage mår inte bra just nu :S
Du drack ju nyss must Det är väl.. läsk?Juice är oxo onyttigt
Ja men tog sista glaset med det idag.. Drack faktiskt mjöl till middagen idag =)
Och har bara druckit ett glas med julmust..
Juice är bättre än läsk iaf.. Och om vi ska hård dra så är ALLT onyttigt..
Men biljetterna skulle ju börja säljas den 1 dec har jag för mig, så då borde ju sidan uppdateras först... Kan ju inte släppa sidan och biljetter samtidigt ju :-/.
Joo, men jag tror nog att dem menar deras tid och inte våran tid.. Annars är dem ju tvungna att släppa dem inatt alltså natten till idag, eftersom Kin ligger ju rätt långt fram..