• mona83

All we want for Christmas is Michael

Ogabinne skrev 2009-12-03 20:19:59 följande:
    Precis. Det är det som klämmer lite. OM någon av barnen skulle få svinis och bli RIKTIGT SJUKA av det, skulle jag må skit eftersom folket runtikring skulle säga "jag sa ju att du skulle vaccinera". Men om jag vaccinerar och det visar sig om 20 år att mina barn inte själva kan få barn? Hur skulle jag må då? Nej... minst 300 000 svenskar har redan haft svinis utan att dö eller bli ruskigt sjuka, och vi blir väldigt sällan sjuka så jag förlitar mig helt enkelt på att vi har så pass bra immunförsvar att vi klarar oss undan utan eller lindrigt och sedan får jag bara hoppas.
    Jag tror faktkist ALDRIG att vi har haft den vanliga influensan, vinterkräksjukan har vi aldrig ens fått och Fågelsjukan såg vi aldrig till fast den skulle ju slå till...
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-03 20:21:26 följande:
    Ja visst är det det! Jag känner M i vartenda ord jag läser. Jag är väldigt glad över att jag köpte den engelska. Jag bokade ju också en bok från antikgrisarna o den var väl på svenska så det var väl tur att jag inte fick den så jag hann ta mitt förnuft till fånga. Jag blir glad när jag läser den.
    Åh vad bra . Ska betsälla den på eng efter jul Då ska jag betsälla unmasked oxå :-9
  • mona83

Magsjuka har barnen varit 1 ggr var i hela sina liv. Men det var bara en helt vanlig magsjuka, dom låg nästan samtidigt. Den ena började kvällen innan och den andfra kom kvällen efter . Var lagom till jul med, men vi hann bli friska då.
    Annars har vi inte haft magsjuka här... Var heller inga jätte massor som kom då heller...

• mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-03 20:29:38 följande:
    Det gör mig ledsen att läsa michaels ord om hur nära han och jermaine var under deras uppväxt. Hur de alltid delade rum under turneringarna och stod varandra närmast u hela gruppen... har liksom fortfarande inte smält låten och uttalandena J gjort om M i vuxen ålder.
    Ja det där läste jag med, skrev om det för nåra sidor sedan. Men kunde ju liksom inte skriva för mkt för Brooke ville ju inte det
  • mona83

Nu har mina grannar fått höra mig gala till lite Queen oxå. Tänkte att dom hade hört mig gala mkt till Mj på sistone

Me love this song Början på den är så vacker

Rock it - Queen

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael