• mona83

All we want for Christmas is Michael

mona83 skrev 2009-12-03 21:36:36 följande:
    American pie
    Men det verkar inte vara dom vanliga skådespelarna :-/
  • mona83

Min bil är ju lite rolig, men bara lite, igår när jag skulle prova starta den så hörde man att den var på g.... Men den startade aldrig.
    Prövade idag vid 10 när jag hade lämnat Tobias på dagis, då startade den på 2ndra försöket men släppte gasen för tidigt så den dog direkt. Försökte en tredje gång, men den startade inte igen. Så jag testade inte igen, ville ju inte dra ur batteriet helt.
    När jag hade hämtat Tobias och vi kom hem vid halv 3 så testade jag att starta bilen igen, då hoppade den igång direkt hur lätt som helst. Som om den hade startat problemfritt tidigare....

• mona83
    BooBoo skrev 2009-12-03 22:01:50 följande:
    I like it Svårt att föreställa mig den på sv..
    Jag trodde inte att man skulle bli så besviken på den sv...
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-12-03 22:10:50 följande:
    Äh! MJ memoar ju.. (stava jag rätt där) Inget man avslöjar direkt.. Tycker jag.. Eller.. Altså.. VAD är det man avslöjar.. igentligen... Det är mkt man känner igen från boken som man sett i An american dream..
    Ja det är faktiskt sant, det tänkte jag faktkiskt inte på
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-12-03 22:32:29 följande:
    Prata på om du vill
    Jag hade väl inte mer att säga om den saken egentligen.
    Fick ju iaf fram att jag hade läst att Jermaine och Mj stod varandra nära.
    Att jag tyckte det var så konstigt att han bla hade gjort den där låten därför :-/.

Det som står i sv Moonwalk har ju inte så många ord som man känner är Mjs ord.

Tyckte däremot att Joe var ganska elak, när Mj och Jermaine låg och sov och han släppte in tjejer på deras rum :-/
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-03 22:35:05 följande:
    Grönsiska: Har du läst om Gulf War Syndrome? I dag har väldigt många av soldaterna från Gulf War kroniska sjukdomar och problem som kan bero på vaccinet de gavs, ett vaccin som stressades fram och inte utreddes långsiktigt. Precis som detta vaccinet har gjorts. De lider idag av trötthet, förlorad muskelkontroll, huvudvärk, yrsel och förlust av balans, minnesproblem, muskel-och ledvärk, matsmältningsbesvär, hudproblem. Bara ett urval av de kroniska besvären de utstår dagligen idag. Att ta vaccinet är inte fel, det är rätt för personen som gör valet. Likväl som det är rätt för de personer som inte tar vaccinet. För mig är det för mycket som står på spel för att jag ska våga spruta in detta i mitt och mina barns kroppar. En risk bland många många många är sterilitet. Nu har ni redan tagit vaccinet, och antagligen kommer ni inte få några av nedanstående biverkningar. Likväl som att vi som inte tagit det antagligen inte kommer dö av svininfluensan. Men om de som inte förstår hur vi inte kan vaccinera oss läser riskerna så kanske de kan förstå oss på ett annat sätt? Jag vet inte. Jag respekterar allas beslut, oavsett om de väljer att ta eller inte ta vaccinet, jag vill inte vända någon, bara berätta hur jag själv kommit fram till mitt beslut. På läkemedelsverket kan man läsa om biverkningarna som vaccinet kan ge.Influensaliknande symtom Allergiska reaktioner  Andnöd  Feber  Huvudvärk  Domningar  Allvarlig allergisk chock  Nässelutslag  Hudsvullnader  Dödsfall  Yrsel  Illamående  Buksmärtor  Hudförändringar  Värmesvallningar  Lokal reaktion  Smärta  Temperaturstegring  Frossa Högt blodtryck  Hjärtklappning  Kräkningar  Smakförändringar  Ansiktsförlamning  Ledsmärta  Hjärtstillestånd  Bensmärta  Bröstsmärtor  Stroke  Diarré  Röda komplexa hudutslag  Epilepsianfall  Blåmärken  Heshet  Hosta  Hudutslag  Lågt blodsocker  Klåda  Medvetslöshet  Lymfkörtelsvullnad Migrän  Muskelsvaghet  Muskelvärk  Lunginflammation  Psykisk påverkan  Känslorubbningar  Svimningstendens  Svullnad i munhåla och svalg  Synrubbningar  Tungsvullnad  Värk  Ögonirritation
    Vissa ställen som skriver att barn som fortfaranade har hjärnor som växer kan få autism. Stämmer det eller är dte bara bluff? I vårat fall finns det i släkten, en av barnens farbröder har autism....
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-03 22:39:21 följande:
    Ja... Jävla gubbe.
    Det är ju fan inte så kosntigt att Mj drog sig undan tjejer, man vet ju faktkist inte riktigt vad som hände när Jermaine och han vaknade av dessa tjejer....
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-03 22:43:34 följande:
    Jag vet faktiskt inte. Det cirkulerar ju väldigt mycket just nu, sådana saker. Jag vågar inte säga något om det är sant eller inte, jag går på det läkemedelsverket gått ut med. MEN, personligen så tror jag inte att det är omöjligt. Det är ett gift vi sprutar in, där finns både influensaviruset, och kvicksilver. 1 mikrogram kvicksilver tar kroppen 90 år att bryta ner, i vaccindosen finns 5 mikrogram kvicksilver. Tar vi vaccinet varje år, kan du ju tänka dig hur mycket kvicksilver vi till slut har lagrat i kroppen.
    Man hinner ju dö innan en dos av kvicksilvret är nerbrytet av kroppen :-/
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-03 22:44:53 följande:
    Precis. Och alla de gånger han legat vaken och hört sin pappa k..... skiten ur unga flickor i rummet bredvid. Eller alla de gånger han legat vaken och bevittnat sina äldre bröder ha sex med tjejer i sängen bredvid honom... Det där skulle få vilket barn som helst att bli messed up för resten av livet tror jag!
    Ja fy tusan....
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael