• mona83

All we want for Christmas is Michael

Ogabinne skrev 2009-12-04 13:36:17 följande:
    Öööööh! Suttit här i flera timmer och kollat när nya tributehemsidan byggts upp. Och förundrats över den... inget om MJ på den... när jag upptäcker att samma sida som trubutekonsertens hemsida är World Awards hemsida. Va fan sysslar dom med nu?? Jag börjar verkligen tro att det inte blir nogån konsert i London...
    Vadå, är det en annan adress dit nu eller? För det står coming soon på den sidan jag kollar på?
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-04 17:13:54 följande:
    Och nu är tributesidan tillbaka till Comign Soon... Suck... ger upp...
    Men åh, jag kollade förut idag. Lånade brorsans dator en snabbis. Men jag fattade inte vad det var för sida som kom upp då, nån tysk sida eller nått sånt... Var det den du snackade om förut?
    Jag trodde det var fel på länken från twitter då....
  • mona83

Nu ska jag sätta fart och städa, tyvärr ingen som gör det åt mig.
    Tänk vad smidigt det var om man kunde säga åt katterna att stada när man var ute om dagarna .
    Skita ner hemma med kattsand det klarar dom ju liksom av väldigt bra

Ska sätta igång spotify och lyssna på Queen för en gångs skull....

• mona83

Min syrra påstår att att hon inte alls kollar in Mj, men ändå så såg hon en dag på mitt skrivbord på datorn att han hade magrutor

• mona83

Men fan då, jag glömde bort att brosan lånade min dator laddare. Den ligger hemma hos mamma och datorn dör snart .

• mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-04 19:13:58 följande:
    Vad gör ni ikväll? Monas dator har dött ser jag. Här är det väldigt lugnt, så skönt. Storebror och jag har kollat på Madagaskar och svullat geisha.
    Jag hann precis skicka iväg det sista inlägget, sen dog batteriet i datorn :-/
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-12-04 20:17:45 följande:
    Tittar alla på Idol elleeeeer?
    Nope, ingen Idol här. Dom jag ville skulle vinna har åkt ut för länge sen så då vbar jag inte intresserad längre . Däremot dog min dator och jag satt och kände mig handikappad hela långa kvällen och morron
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-12-04 20:46:31 följande:
    Han har visst vart med i Bröderna Lejonhjärta. Men den har jag inte sett.. Bara snuttar
    Åh den måste du ju sen. Den är min absoluta favorit bland alla Astrid Lindgren
    Så synd om Katla när hon dör i slutet .
    Då känner man för att gråta en skvätt
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael