• mona83

All we want for Christmas is Michael

BooBoo skrev 2009-12-05 21:17:27 följande:
    aha! ok
    Men jag har inte köpt den, ekonomin säger big nono
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-05 21:15:15 följande:
    Hehe jag är en mästare på pillerknapring. Jag kan svälja 2 alvedon och 2 voltaren på samma gång. Men det blir väl så när man knaprat piller dagligen i många år... Idag äter jag ingen smärtstillning alls, det sker ytterst sällan. O jag är STOLT!
    Jag har oxå blivit duktig på det där med piller nu, sväljer ner 2 järntabletter samtidigt och sen ner med Thapaczolen, men dom pillrena är så små. har ju ätit piller sen september nu...
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-12-05 21:19:33 följande:
    haha näääh Bara de.. Och en Pumadräkt till Puma. Som syrran spklart köpt. Jag sa när Puma kom att jag INTE vill ha nå Pumakläder. Hon är inget märke   Alla lyssnar utom syrran.. Vänta.. Pumastrumpor har Puma fått oxo.. Jisses!!Jag har ett par Pumaskor sen långt tillbaks..Idag känns det lite knas att använda dom, haha!
    Me love puma skor
    Har ett par som jag haft i över 2 år nu, så nu har dom börjat läcka vatten....
    Jag vill inte att dom ska vara trasiga ju, dom är så sköna att gå i
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-12-05 21:22:28 följande:
    Alltså.. Förr i tin kunde jag svälja piller utan problem. Mästare lixom Men nu.. Det går bara inte.. T om små piller som ett p-piller är jobbigt..
    Skulle hellre leva utan piller, äter 8 piller om dagen just nu sen ska jag ta en annan medicin på sikt. Så kommer äta 9 piller på en dag. Jag har redan tröttnat på skiten och ska äta minst 1 år....
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-12-05 21:23:21 följande:
    Det står väl ändå inget nytt i den som i de andra böcker som kommit ut nu efter att MJ dog
    Ne det gör det säkert inte, men det var fina bilder i den. mest dom jag var ute efter
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-12-05 21:30:19 följande:
    Har du skrivare så kan du skriva ut från nätet
    Nepp äger ingen tyvärr, hade varit skit smidigt att ha en skrivare. Väldigt ofta man känner att man skulle behöva ha en
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-12-05 21:31:41 följande:
    Förstår det..
    Har tom börjat glömma bort medicinen mitt på dagen. Kan komma på den vid 16 och då skulle jag ha tagit den vid 14. Sen på kvällen ja då kommer jag på den bortåt 23. Igår kväll gklömde jag den helt :-/
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-12-05 21:33:05 följande:
    Det ska faktikst bli skoj att dejta er alla en vacker dag Man har ju lixom målat upp en bild av er.. haha!!
    Det kommer det faktkikst bli Bli inte besviken bara
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael