• Brooke

All we want for Christmas is Michael

Bevabus skrev 2009-12-02 23:24:00 följande:
    Blesyrer, alltspå, mörka ringar under ögonen osv...Man ser ju inte direkt kry ut efter att ha varit drogpåverkad :/Taylor har gjort allt hon han i flera år nu. Föräldrarna också. De har skickat henne på rehab flera gånger. Pratat med henne. Låtit henne ha skola hemifrån för att minska stressen. osv...Men de är lika trötta som henne vid det här laget. Jag vet inte hur många gånger jag brukade sitta och snacka med Taylor på msn och fick höra att hon var trött för hon hade varit uppe hela natten och tagit hand om sin syster som hade kommit hem stupfull, eller hade gjort något korkat som att backa in bilen i garagedörren när hon var påverkad...såna saker...
    Tråkigt att det måste gå så långt. Men har Taylor några problem med något? Det verkar ju ha tagit ut på Hayley än vad det gör på Taylor.. Hon verkar stark..
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-12-02 23:27:46 följande:
    Jo, såklart de skulle bli. Ingen vill ju se sitt barn eller sin syster dö. Men vi får se hur det blir nu efter vad som hände under Thanksgiving...Det pratades om att de skulle se till så att hon fick prata med en psykolog, men vet inte om hon kommer att gå med på det.
    det vore ju det bästa för henne.. Jag tror hon har väldigt mkt inom sig som måste få komma ut det är nog därför hon mår som hon mår..
  • Brooke

Jag såg precis en reklam för Biggest loser på svensk verison =) dem ska göra det och dem söker efter folk.. Jag ska föreslå detta för pappa, han har tjatat så länge om att vilja gå ner i vikt men finner ingen motivation till att börja..
    antingen kan han söka själv eller så kan han söka med mamma, men jag tror inte mamma skulle vilja vara med på det. Men det vore såå bra för dem båda. Speciellt pappa, eftersom han är 55 snart och behöver komma i form. Han fick ju åka ambulans i början av året till sjukhuset(har jag för mig) allt såg bra ut men jag tror han skulle gå med på att söka.. Så jag ska ge honom papprena på dem jag har skrivit ut så får vi se vad han säger. Han tjatar så himla mkt om att gå ner i vikt men inget görs.
    Nu ska jag få tyst på gubben.

Han gick upp 4 kg då vi var på mallorca, och jag gick oxå upp :O men vad kan man göra åt saken? haha..

• Brooke
    Bevabus skrev 2009-12-02 23:21:08 följande:
    Aa precis, Taylor är lika gammal som mig och Hayley är lika gammal som min syster. Tay är född 90 och Hayls är född 92
    haha, jag har alltid fått för mig att du va 89 :O okej haha..
    Bevabus skrev 2009-12-02 23:30:12 följande:
    Näe Taylor är en helt vanlig tjej pluggar på college Det tär mycket på henne att hennes familj har problem, men hon har å andra sidan en pojkvän sedan fyra år tillbaka som hon kan gråta ut hos. Hayley har inte samma trygghet. Kan vara därför som hon har reagerat såhär...ett av skälen till det iaf...
    Ja precis.. Hoppas hon kan finna ro snart och tänka på sitt plugg..
    BooBoo skrev 2009-12-02 23:31:30 följande:
    Jag vill inte vara otrevlig.. Men titta.. Persbrandt ..www.frigounderwear.se/pages/lang.aspx
    men suck, jag tkr inte om när killar sitter så där med benet.. Vet inte varför men det är bara så..
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-12-02 23:36:36 följande:
    det tycker jag är ett bra förslag!
    ja det tror jag oxå =)
    BooBoo skrev 2009-12-02 23:37:04 följande:
    Tror du din far skulle ställa upp på att vara med? Jag skulle själv behöva röra på mig.. Biggest skinny girl, haha! Men iom att du nu vill börja gå ner o äta rätt. varför inte göra det ihop. Hela familjen. Släng ut all cola o skit.. Börja laga god o nyttig mat ihop..
    Ja det tror jag faktikst.. Han skulle iaf söka omjag puscha på honom och sa att det skulle vara bra för honom..
    Mamma dricker inget annat än Läsk så det skulle inte gå tyvärr. jag har inte druckit läsk på hela dan och det är jag stolt över =) har druckit mjölk =)
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-12-02 23:42:46 följande:
    Som min far.. han dricker bara läsk. Skittragiskt att se.. Det gjorde han inte när jag bodde hemma..Hade jag bott hemma hade jag slängt ut skiten..De gånger jag är hemma så brukar jag laga mat till mina päron. Bra o nyttig mat..
    Jag tror nog att om pappa skulle söka och komma med i programet så skulle han se till att det blev några förändringar här hemma, då skulle han fortsätta så som han gör om han skulle komma med i programet efteråt.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael