All we want for Christmas is Michael
näe stackarn
det kommer nog lugna ner sig när du är hemma igen ![]()
näe stackarn
det kommer nog lugna ner sig när du är hemma igen ![]()
hahahaha man försöker väl ![]()
Kom just hem från körskolan. Har bokat teori och uppkörning. Blir inte förräns om ett antal veckor men det känns lagom
Då får jag öva på att köra när det är halt och snöigt ute också vilket är skönt.
Jag vet inte om jag tänker säga datumen till er...jag ska ju inte säga nåt till familjen, så jävla jobbigt att behöva säga att man misslyckades om det nu blir så...
We'll see
Just ja! Killen var där idag. Han hade varit där igår med såg jag på schemat, jag hade bara missat honom.
Vi tittade bara på varandra en snabbis när han klev in i rummet, jag väntade mig inte att se honom så det gick för snabbt för att jag skulle våga hälsa!
I vilket fall som helst så tror jag inte det känns lika bra längre. Jag gillar honom, men vi har ingen framtid. Ska ändå bli intressant på torsdag och se vad som händer. Jag kan lika gärna ändra mig
Imorgon har han tydligen semester.
För mig blir det 2,5 veckor emellan testerna
Det var tydligen jättemånga sjuka på Vägverket nu, så det var därför man inte kunde få tid på direkten. De hade fått skjuta upp många tester.
sitter i telefonkö till csn...
du har SEX samtal före dig...tack för att du väntar...tack för att du väntar...du har TVÅ samtal före dig...tack för att du väntar...tack för att du väntar...tack för att du väntar...tack för att du väntar....
Båda ![]()
tänker bara berätta när jag blir godkänd
inte om jag blir underkänd
då gör jag det ![]()
nu kom jag fram och de kunde inte ens hjälpa mig
blä vad det krånglar, och min lärare säger att hon inte vet vad hon ska göra för att hon har aldrig registrerat en elev i en databas förr...medans CSN säger att det måste hon ha gjort för att varenda elev ska registreras :S nu har jag gått typ tre månader utan studiebidrag...
Jag klarar mig ju som tur är för jag har mina föräldrar som hjälp, men va tusan, jag vill ju ha mina pengar ![]()