• mona83

All we want for Christmas is Michael

Bevabus skrev 2009-12-07 06:53:57 följande:
    Ja jävlar, jag var vaken till 02:30 dötrött idag...Och så hade vi ingen laktosfri mjölk hemma på morgonen vilket jag trodde den hade gått ut den 20:e november!!! Så nu kommer min mage vara messed up hela dagen...tror jag ska säga att jag kommer gå hem runt 13...
    Tänkte skriva och fråga om du inte smakade på den trots utgånget datum, men sen såg jag att det var lääänge sen det var den 20de
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-12-07 07:16:37 följande:
    jag smakade lite på den men bestämde att risken var lite för stor att den skulle göra mig sjuk haha
    ne det kan jag förstå, fick för mig att det var typ den 22 eller nått sånt. Ligger tydligen långt efter
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-07 10:45:30 följande:
    MOOOOONAAAAAAA Skicka ett email till office@worldawards.com och be om information. Om så många som möjligt pushar kanske vi kan få ett svar någongång.
    Men hur ska man skriva på ett bar sätt då?

Jag skulle bara få ihop en enda mening.
    When do you start selling the tickets to Tributen to Michael Jackson?
    Eller nått sånt
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-07 11:28:01 följande:
    Ååååh vad jag älskar min son! Jäkla unge! Hela morgonen har jag kämpat med stopp i toan. Jag antog att det var för att han hällt ner för mycket toapapper, men det brukar aldrig bli så här hårt stopp i toan... Jag har grävt med toaborste, hällt hinkar med hett vatten, tryckspolat med duschslangen OCH hällt kaustiksoda i... Fortfarande stopp, dock hade allt papper lyckats komma ner så jag kunde se ner i toan. Något svart stack fram... försökte plocka bort det men det satt fast, kändes som hårdplast. Funderade på om det var något som skulle sitta iiiii toan men åkt fram? Drog lite till och fick loss den. Mojängen man sätter fast ståbrädan på vagnen har ungen spolat ner!!! Den är ju skitstor!! Men men, I did it, IGEN! Vem behöver en karl i huset? En bra kvinna reder sig själv.
    Öhh va? Vilken del får man ner i toaletten på en sån?
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-07 17:00:18 följande:
    Jag har ätit tacos... om någon ville veta.... och jag har laddat med geisha o mjölkchoklad till i kväll... om någon ville veta ännu mer.
    Åh vilken lyx...
  • mona83

Alltså Apple, är det det mac? Varför står det apple på min uppdateringsruta för jag har ju en pc

• mona83
    mona83 skrev 2009-12-07 19:41:33 följande:
    Alltså Apple, är det det mac? Varför står det apple på min uppdateringsruta för jag har ju en pc
    Som vanligt försvinner det ord i inläggen.
    Ska vara ett inte efter är och ett det ska bort....
  • mona83
    Brooke skrev 2009-12-07 19:47:19 följande:
    apple är både ett program till datorn och ett märke för datorer. Finns även andra saker som är Apple har jag för mig..
    Hmm okej :-/
  • mona83
    Brooke skrev 2009-12-07 19:59:07 följande:
    Jag vet inte vad detta program gör men jag får oxå dessa uppdateringar.. Eller har fått iaf..
    Jag hade en ruta med windows update som kom upp förut. Men nu kommer den där apple update grejen istället.
    Som jag tycker hör hemma på mac, eftersom deras datorer heter apple....
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-12-07 20:00:33 följande:
    Jag har ett vitt äpple. Mac..  Det är allt jag vet. Apple = Mac.. Jag är så kass på datorer
    År oxå jätte kass, tänkte att kasnke, kasnke är det näån här som vet
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael