• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-19 19:01:34 följande:
    det beror på hur melodin går
    ska se om jag kan hitta på youtube...  Har en skiva med dom nånstans här hemma.. Mene.. Jag går o letar på tuben nu rå
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

i'll be waiting

BooBoo skrev 2009-11-19 19:03:52 följande:
    ska se om jag kan hitta på youtube...  Har en skiva med dom nånstans här hemma.. Mene.. Jag går o letar på tuben nu rå
  • KikiBoo

Här har vi dom live

Dom var med i tidningen sommaren 03 ellernåt.. Dom sjöng om prinsessan madde.. Den var inte så poppis

Dessa grabbar träffade jag för några sommrar sen då jag o viktor plus en massa åkte husbuss till Öland.. Vår weddingplaner är polare med dessa grabbar. Så jag har ölat o ställt dumma frågor till dom, haha

• Bevabus

Oki! Ska kolla det när jag kommer hem från villan, om typ en halvtimme

BooBoo skrev 2009-11-19 19:09:19 följande:
    Här har vi dom live

var med i tidningen sommaren 03 ellernåt.. Dom sjöng om prinsessan madde.. Den var inte så poppis Dessa grabbar träffade jag för några sommrar sen då jag o viktor plus en massa åkte husbuss till Öland.. Vår weddingplaner är polare med dessa grabbar. Så jag har ölat o ställt dumma frågor till dom, haha
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-19 19:04:50 följande:
    i'll be waiting
    det är jue bara en liten knubbig randig mage
  • KikiBoo

Ren o fin nu.. Målar naglar sassy pink Ibland måste man bara piffa upp sig..
    Lyssnar på skivan Blood on the dancefloor.. Diggin' it!

Ska in o shoppa lite kläder på Ellos. Viktor sa att han får en fin summa i lön.. Så jag kunde gott få nåt. De tackar man inte nej till

Och vart håller alla hus?
    Är vi på väg att dö ut

• KikiBoo

Just ja.. morsan ringde o sa att jag ska ta svinsprutan. HELL NO sa jag...

• Brooke

Hello!

Nu har jag spelat lite the sims 3 och ätit..
    Har även varit inne i stan varit till arbetsförmedligen som jag egentligen inte behövde, gick lite på stan och tittade in lite saker :P
    Sedan åkte jag hem och åt en pirog och satte mig sedan här, spelade lite the sims 3 och nu sitter jag här med er =)
    Fick ett kuvert som det stod mitt namn på, ska skriva om det i min blogg =) Så ska ni läsa det sen =)

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael