• mona83

All we want for Christmas is Michael

Ogabinne skrev 2009-12-08 19:35:47 följande:
    Jag vet.. Om man ändå hade fått veta... nu vet man inte om de ens kommer släppas, om konserten ens kommer bli av liksom!?
    Det är inte så svårt att gå ut nånstanns, tex twitter, att det är försenat med biljett släppet. Så slapp man sitta och vänta och vänta.... Eller att dom gick ut med att dom inte släpps alls...
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-08 19:40:52 följande:
    Precis... Det är inte vi som ska jaga information, det är dom som ska ge information.
    Många företag skulle förlora många kunder om dom gjorde så här. Mjs fans lär ju inte direkt bojkotta men dom lär bua åt hur dom sköter det här . För fansen finns alltid kvar hur illa man än sköter saker och ting som har med Mj att göra
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-08 19:40:52 följande:
    Precis... Det är inte vi som ska jaga information, det är dom som ska ge information.
    Undrar om Jermaine har många direct messages på Twitter från arga fans
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-08 19:47:27 följande:
    Precis. Och det vet dom liksom om. Att det spelar ingen roll hur de beter sig, de kommer ändå ha fullsatt arena. Ingen säger nej, oavsett hur de gör.
    Egentligen skulle dom behöva ha sig en knäpp på näsan, att fansen bojkottar den där konserten när biljetterna släpps.
    För Mj hade/är varit rasande arg på hur dom skötte det här....
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-08 19:48:24 följande:
    Aaaaaaah!! Kattfan rev mig RÄTT genom min tatuering. Ni får ursäkta mig men jag har aldrig skadat huden där förut, kan det förstöra min tatuering?
    Ingen aning, men tycker det vore konstigt om den blev det om den är läkt ordentlig... Har ju ingenm själv, inte än iaf
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-12-08 19:52:38 följande:
    Nej, jag hoppas verkligen inte det... Den är läkt, suttit där sen augusti ju.
    ´
    Jo men då borde det inte vara nån fara, tycker man iaf
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-12-08 20:56:38 följande:
    Jag äter choklad....och är hemma nu Fan jag hostar som en galning, blev jättekonstig i lungorna efter för jag blev så andfådd!
    Alla äter ju det förutom jag
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-12-08 21:03:17 följande:
    Skicka iväg ungarna att köpa nåt åt dig på Pressbyrån de behöver motionen, det gör inget om affären ligger långt bort, barn idag är alldeles för lata så det är bara nyttigt med flås
    Ja, det har du ju rätt i. Jag väcker Leah och skickar henne till maxi, dom har chips för 10 kr påsen. Det ligger bara på andra sidan stan. Men hon kan låna busskortet så kan hon gå hem genom hela staden
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-12-08 21:07:24 följande:
    det är bra mona! ungarna bör bli självständiga så tidigt som bara möjligt
    Japp, sen så ska dom härdas med, så lite stryk mellan varven det dör dom inte av. Gärna med nån stekpanna eller så
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael