Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

dirty and cute, both at the same time

BooBoo skrev 2009-12-02 17:11:06 följande:
    Hey pussy pussy pussy...
  • Bevabus

mackor är lika gott...*försöker övertyga mig själv*

BooBoo skrev 2009-12-02 17:16:44 följande:
    Anthon Berg  72% cacao  strawberry & orange MmmmmTHAT'S dirty!
  • Bevabus

Och solen bränner mina testiklar. Vi har alla våra problem BooBoo!

BooBoo skrev 2009-12-02 17:28:58 följande:
    Jag dör Jag har ju då vart besatt av Days.. Så besatt att jag är med i en Days sida Kom o tänka på de nu..Fan! Månen gör mig blind..
  • Bevabus

Nej, det är bara du Kiki som kan få sånt

BooBoo skrev 2009-12-02 17:34:51 följande:
    men seriöst.. Jag brukar få pungsvett   Händer det er oxo?
  • Bevabus

haha jo det tycker jag också faktiskt det är väl okej med typ "i miss u michael" men när de skriver lååånga brev till honom så blir det konstigt..

Ogabinne skrev 2009-12-02 18:00:36 följande:
    Är det bara jag som tycker det ser knasigt ut när man läser på kommentarer på youtube osv när folk skriver "I love you Michael Jackson. I miss you so much Michael Jackson" osv. De skriver TILL honom, men använder både för och efternamn. Jag vet inte, jag tycker det ser skumt ut.
  • Bevabus

Haha nej det är väldigt drygt när folk gör

Ogabinne skrev 2009-12-02 18:07:33 följande:
    När jag skriver om honom, eller pratar om honom, använder jag Michael eller MJ. Ska jag absolut benämna vem jag pratar om så använder jag Michael Jackson. Men fan vad tjatigt det ser ut när man läser långa kommentarer där varje benämning om honom är Michael Jackson. I love Michael Jackson. I miss Michael Jackson so much. I wish you would still be alive Michael Jackson. Bla bla bla Michael Jackson Michael Jackson Michael Jackson. Kanske jag blivit skadad av allt läsande, men jag tycker inte man benämner någon man pratar om eller till med för och efternamn i varje mening.
  • Bevabus
    Ogabinne skrev 2009-12-02 18:10:58 följande:
    Vad bra. Att du står på min sida alltså. You and me against the "tjaters". Here we come!
  • Bevabus

Jag har ingen att tjata med på riktigt bara er

Ogabinne skrev 2009-12-02 18:13:10 följande:
    Mina vänner har blivit så vana om vem jag pratar om så jag kan börja en konversation med "Michael........" o de vet precis vem jag pratar om. Jag vågar inte prata så mycket om Michael med mina vänner längre. Här inne kan jag tjöta hur mycket som helst, men jag tror min bekantskapskrets är ganska trötta på mitt tjat.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael