• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Bevabus

Today's the big day NEW MOOOOON! Måste vänta ända tills 18:30 ändå va fan!

• Brooke
    BooBoo skrev 2009-11-20 08:19:35 följande:
    Hej hopp alla kaniner Jag har en hund som gillar snö.. som gillar hetta.. som hatar regn Jag beklagar sorgen Mona Du o ungarna får ha en fin cermoni ...När får katt Arne gick bort så grävde vi ner den under ett körsbärträd som Vikke planterat. Sen gjorde vi iordning en egen liten sten.Kul med ny säng till grabben. Men.. Är det inte tajt i spjälisen?Puma börjar växa ur sin. Vi har tagit bort ena gaveln så hon kan ta sig ur själv o så.. Men det börjar bli dags för en ny säng till henne. Växasäng eller nåt..Ja denna mespropp däcka igår Glömde ju säga night night Uppe sen 7. Full rulle hela dan. Handling o städning på fm. Bakning och besök på em. Laga mat. Besök på kvällen. Spelat massa spel med ungar. Inte en enda gång lurade jag tuppen...Fick massage innan jag somnade igår.. Vaknade 00 o trodde klockan var tidig morgon...Idag kl 10 ska jag o Puppa möta svägerskan inne i gallerian. Hennes älsta dotter på 5 ska sjunga med sitt dagis. Sen till apotek och köpa vårtmedel. Grabben har fått en vårta på hälen. Det är min plan idag...
    haha rolig din hund är, han gillar snö och hetta men avskyr regn :O haha det var något..
  • Bevabus

nepp inte idag, första dagen jag tar ledigt på två veckor av intensivplugg

Brooke skrev 2009-11-20 11:17:41 följande:
    Bevan - ska du till körskolan idag??
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-11-20 10:57:42 följande:
    haha rolig din hund är, han gillar snö och hetta men avskyr regn :O haha det var något..
    Sant ju När det är värmebölja så ligger han ute o jäser. Är det istider ute ligger han o jäser.. Regnar det vill han komma in. Men han är ute o går i alla väder.
    Han börjar bli mer o mer innehund nu. Är väl åldern...
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-20 10:56:45 följande:
    Today's the big day NEW MOOOOON! Måste vänta ända tills 18:30 ändå va fan!
    Vad roooooooligt.. För dajj
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael