Inlägg från: KikiBoo |Visa alla inlägg
  • KikiBoo

All we want for Christmas is Michael

Fääääärdiglästikapp

Telefonsamtalen med MJ vägrar jag lyssna på.. Känns bara så fel. Så lågt o lägga ut på nätet.. Inge privatliv alls fick han ju

Nu är far i huset sjuk...
    Bara jag o Puma som är friska. Iofs så är Puppilur lite hostig o snorig. Men pigg o glad för de.
    Ville mår mkt bättre idag. Men hes o snorig..

Blir till o äta glass o frukt idag

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-11-30 11:09:47 följande:
    Vad jag hört så spelade Glendas man in samtalet för att  han trodde de hade en affär  för att de pratade så ofta .. Men bara gud vet sanningen där
    Evil him! Vare han som publicerade dom oxo? Eller var det nån annan galning som gjorde de?
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-30 09:55:02 följande:
    Jag är också sjuk får jag komma hem till er o äta glass o bli omhändertagen? Fast måste visserligen till körskolan, oh the joy att sitta där och snörvla....
    Kom efter körskolan
  • KikiBoo

Sjukstugan vilar.
    Så jag ska passa på att titta på intervjun med Janet nu o mumsa pasta med laxsås..

• KikiBoo

Ow! Jag minns Jermaine o Janet när dom var ihop.. Pretty cute
    Minns när jag såg deras .. öhm.. Han filmade henne o vise o versa. Dom var så söta mot varandra..
    Minns även när dom två var på Oprah o pratade...

Inne på del 3 nu... hej o hå vad fort de går

• KikiBoo

Färdig med intervjun!
    Why did I get married skulle va skoj att se Minns när det var par på oprah som pratade om Varför dom gifter sig o att janet gjort en film.. Fan! Man ser då allt på oprah

• KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-11-30 13:56:25 följande:
    hittade detta okså traceyricksfoster.wordpress.com/2009/08/13/je.../ känns så olustig nu  när man tänker på hur väl  Jermanine pratat om sin bror efter hans död , bla har uttalat att han önskar att det var han som dog i stället för michael. Tänker på sången This it is okså  som ju var den demo med pålagt kör av just bröderna.. och hur storslagen den utgiven var av sången som ingen hört var,har hela tiden känt att de ville passa på att var med på ett hörn av all publisetet och pengar eftersom de körar på den få de väl en del av pengarna gissar jag .
    Sluta läsa efter hälften...
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-30 15:20:07 följande:
    oj det på oprah skulle man ju vilja se! vad pratade de om?
    Oj! Det var så länge sen.. Minns typ bara Janet o hennes pojkvän.. Och att dom visade lite som dom filmat...
    kaaaaaanske finns på youtube. vi får luska
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-30 18:47:44 följande:
    oki får luska senare ikväll
    Jävla oprah o inte visa avsnitt på youtube
    får gräva djupare..
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael