Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Då blir det till att gratulera du har ju så länge velat bli sjuk så du får det överstökat haha

Ja det är värst vad alla är sjuka nu...
    Jag låg nerkrupen i sängen flera timmar, sen drack jag varm oboy. Vaknade med huvudvärk och har gått med det resten av dagen.
    Syrran har fått feber av vaccinet nu också!

BooBoo skrev 2009-12-04 19:28:49 följande:
    Jag har blitt suuuuuk. Har sovit en hel del. Sån jävla frossa. Har fått i mig alvedon nu.. Och glass med frukt o chokladsås. Måste ju kurera mig Sitter i fotölj med värmekudde bakom ryggen nu..Familj tittar på Ronja för 100 elfte gången...
  • Bevabus

hahaha det får man se i Tomten är far till alla barnen också
    Och alla badar de i snö!!! Vad fan är det med karlar, nakenhet och snö egentligen!?!?

BooBoo skrev 2009-12-04 19:48:33 följande:
    Fatta vad med snoppar man får se i Ronja, hahahaha
  • Bevabus

P medelålders gubbar haha Tommy Körberg var dock väldigt snygg på den tiden tycker jag!

BooBoo skrev 2009-12-04 19:58:16 följande:
    haha! Ja just fan Men mkt mer snoppar o snö i Ronja, haaaaaaa
  • Bevabus

Ska se om jag hittar honom på youtube Det är han som spelar Lill-klippen...eller hur det nu stavas..

Han är i mitten av de som sjunger på bild 1!

Åhh!! Nu hittade jag hela Ronjafilmen. Måste kollas. Vi har den bara på VHS

BooBoo skrev 2009-12-04 20:01:05 följande:
    Tommy? Vart?   Nu känner jag mig så där lost o rynkig....
  • Bevabus

laddar sidan hela tiden för att försöka få fram honom men får bara Telia eller Aladdin reklamerna

BooBoo skrev 2009-12-04 20:02:31 följande:
    Längst upp på FL sidan så är det ju olika reklamer.. En fönster reklam av nå slag.. Blond kille. Visst är han söt?
  • Bevabus

haha

BooBoo skrev 2009-12-04 20:09:34 följande:
    Haha! Jag sa till Viktor nu.. Är det Körberg som spelar Lill-klippen? Han ba, ja men det sa jag ju sist.. Jag lyssnar inte Men vad häftigt..
  • Bevabus

jag var kär i lill-klippen när jag var liten blev väldigt förvånad när jag insåg att det var Tommy haha...honom hade jag ju bara sett som gubbe!

BooBoo skrev 2009-12-04 20:13:25 följande:
    Jamen.. Nu när du säger de så ser man ju att det är Tommy boy..  Jag tyckte bara den kisen såg så rolig o trevlig ut
  • Bevabus

Kolla på 02:20

Haha aa det var på den gamla goda tiden som man var det...nu är vi så gamla och skrynkliga....BooBoo skrev 2009-12-04 20:16:21 följande:

Men ooooow Är det inte lill klimpen.. Eller är de klippen? .. Nåväl.. Jag alla har vi vart unga o vackra
  • Bevabus

pff no way

BooBoo skrev 2009-12-04 20:17:45 följande:
    Tittar alla på Idol elleeeeer?
  • Bevabus

Meh! Du är mycket längre före mig! Orättvist! Nu varnar Mattis henne från vilvittror, grådvärgar och borkarövare!

Jag ahr ett dataspel med Ronja...synd att vi tappat bort installationskoden...det var ett jättekul spel!

BooBoo skrev 2009-12-04 20:21:19 följande:
    Nu kommer  Tommy o  hälsar på Ronja i skogen.. Vacker utsikt här, säger han
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael