Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Jag e vaken också blev uppsläpad av familjen som stressar över att mormor kommer hit om en timme

• Bevabus

Den ena var medelålders men den andra var ung och rätt söt jag ångrade att jag inte hade tvättat håret och var osminkad..............satt i träningskläderna också

Man blir lite nervös, men eftersom att jag har varit med om det där en gång förut mitt i natten när en kompis körde som var jag inte orolig. Jag vet att de gör såna där kontroller
    Men blåljusen gör en defintivt inte lugnare...och de slår inte av dem heller!!! Bara står där och blinkar och man hoppas att ingen ska se en sitta där..
    Tack och lov så stod vi på en liten parkering och inte ute på vägen.

BooBoo skrev 2009-12-05 18:29:23 följande:
    Skoj! Var dom snygga?Jag ahr aldrig blivit stoppad.. Skulle väl skita på mig..
  • Bevabus

Blåljusen var bara för att vi skulle se dem i mörkret och för övrigt så var det no survivors

BooBoo skrev 2009-12-05 18:37:32 följande:
    Men vad hade du/ni gjort då kvinna? Kört på en rumpnisse o bara lämnat den att dö eller?Mena.. Måste ju haft blåljus av nån anledning...
  • Bevabus

Nu badar karlarna nakna på youtube och Mattis står på huvudet..
    Hahaha gud va jag älskar när Lill-Klippen, Knotas och de där går i kvinnokläder

BooBoo skrev 2009-12-05 18:45:19 följande:
    Jeeeeeejeeeeeee
  • Bevabus

Cola som är så gott!
    En annan sitter o käkar chokladsnäckor...har blivit pepparkaks-cheesecake också! Mormor var ju här och åt mat och då blir det extra mycket gott

BooBoo skrev 2009-12-05 18:46:45 följande:
    cola! ... Mmmmm... I don't like it. ... Men när man är sjuk.. YAMMI Bad min karl köpa hem lite..
  • Bevabus

tittade inte klart igår så jag fortsätter idag

BooBoo skrev 2009-12-05 18:49:08 följande:
    Tittar du nu igen
  • Bevabus

Min favoritchoklad

Det var första gången vi prövade! Väldigt, väldigt gott faktiskt Men mäktigt...
    Philadeplphiaost i smeten och längst ner var det mosade pepparkakor blandat med smör...och sen nån frosting ovanpå som var en blandning av philadelphiaost och florsocker

BooBoo skrev 2009-12-05 18:50:32 följande:
    Ooooh! Snäckor! Det är så gott.peppar.. cheese.. what..? Hur smakar de?
  • Bevabus

mm de där skitiga medelålderskarlarna är precis min typ

BooBoo skrev 2009-12-05 18:51:51 följande:
    Äh! Erkänn... Du vill bara titta på Vackra pojkar vackra män.. .. Låt mig ändra texten.. Nakna pojkar nakna män..
  • Bevabus

Man känner sig alltid ur form när man är sjuk! Inte är det nå fel på ditt lilla pyre tror jag, men är du orolig så tycker jag du ska ringa din läkare så den får kolla upp det. Alltid bäst så man kan vara lugn

BooBoo skrev 2009-12-05 18:53:21 följande:
    Alltså.. Vet inte om det beror på att jag vart o är lite suuuuk.. men.. Jag känner mig inte gravid.. Känns så tomt i magen.. Tänk om.. tänk om.. Tänk om bebi är... död
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael