30+ som arbetar på första barnet, del 20
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-21 12:11
BIM-tråd för december: www.familjeliv.se/Forum-1-3/m48799448.html
Ja det får vi hoppas!!
Elisabeth78: Lycka till på tentan idag .
Sitter här med lite hängläpp, vem hade väntat sig att det skulle funka första gången efter MA...
Det som känns lite extra surt är att både maken och jag är övertygade att det tog sig och att det sen gick åt pipan. Har mått illa och haft väldigt spända bröst, precis som när det lyckades förra gången. Nu har jag fått en något försenad och väldigt klumpfylld mens.
Nästa gång det blir nått får det ta mig tusan ta å stanna kvar för det här suger verkligen.
Måste slänga in att jag är impad av Snö!
Stackars Milon! Man tycker att det borde få lyckas första gången om du dessutom haft missfall. Men förhoppningsvis kommer du tillbaks till nästa ÄL. Men det är jäkligt tröttsamt med denna bergochdalbana av känslor!
Kram på dig!
ÄL och mannen på andra sidan jordklotet *mutter*, så inget raj raj för oss denna gång... Skulle vara bra att pausa ÄL och starta den igen vid lämpligt tillfälle!!
Jag hoppas få hänga på här.
Är en 35 årig tjej som längtar mycket efter en liten. Är nu på försök 8 och hoppas nu att det tar sig under 2010.
Har startat en utredning och var därför på VUL i veckan som var och fick då se en follikel som var 20 mm som skulle släppa vilken stund som helst. Först i torsdags visade ÄL testet positivt så nu har den långa väntan på BIL påbörjats.
Hoppas så!!!
Och så förkortas det BIM och inte så som jag förkortade ovan.