• prinsessasmamma

Acklas av billiga tjejer!

Jag ska vara arlig, jag ser ner pa kvinnor som saljer sig sjalva, har sex med allt och alla for pengars skull, tjejer som dansar nakna och lagger upp videos pa natet, tjejer som stoter pa gifta man och tror att de kan gora vad de vill. Tjejer som strippar och ar med i porrfilmer och kan gora vad som helst for pengar, man kan faktiskt fa pengar pa annat satt, att plugga och bli nagonting istallet for att salja sig sjalv och sin kropp.

• Svar på tråden Acklas av billiga tjejer!
  • Queenie70

Och männen som nyttjar dessa tjänsten då? De är offer för damernas förförelse eller?

• Hypnotica

Frågan är konstig.

Alla som lönearbetar säljer sig på något sätt. Så vad är grejen? TS, du borde tänka lääääänge över varför du har ett behov att se ner på människor som faktiskt har valt en annorlunda arbete.

• Hypnotica

Frågan är konstig.

Alla som lönearbetar säljer sig på något sätt. Så vad är grejen? TS, du borde tänka lääääänge över varför du har ett behov att se ner på människor som faktiskt har valt en annorlunda arbete.

• prinsessasmamma

Mannen ar minst lika ackliga men de har kvinnorna valjer att gora allt for pengar, det ar det som acklar mig, lite sjalvrespekt far man faktiskt ha.

• Queenie70

Så det är äckligare att ligga med nån för pengar än att bedra sig fru?....Ok,,gamla hederliga åsikter som funnit sedan tidernas begynnelse måste jag säga....Har du inte tänkt på att, dessa kvinnor inte skulle kunna ligga med nån för pengar, om det inte fanns folk som efterfrågade tjänsterna.

prinsessasmamma skrev 2009-11-16 11:29:29 följande:
    Mannen ar minst lika ackliga men de har kvinnorna valjer att gora allt for pengar, det ar det som acklar mig, lite sjalvrespekt far man faktiskt ha.
  • honkie

jag älskar dessa tjejer! min tjej strippar aldrig för mig :(

• Mrs Moneybags
    honkie skrev 2009-11-16 12:42:35 följande:
    jag älskar dessa tjejer! min tjej strippar aldrig för mig :(
    Strippar du för henne någon gång då?
  • honkie
    Mrs Moneybags skrev 2009-11-16 12:45:01 följande:
    Strippar du för henne någon gång då?
    klart jag gör, men hon kollar inte ens. senast imorse var jag inne på nätet, kollade på slampiga brudar och drog en runk.
  • ReRant
    prinsessasmamma skrev 2009-11-16 11:20:02 följande:
    tjejer som stoter pa gifta man och tror att de kan gora vad de vill.
    Ojoj. Bottnar det här föraktet av en självupplevd händelse måhända?

Jag anar så mycket bitterhet i trådstarten att jag gissar att någon har varit på din man, alternativt att du har en partner som har porrsurfat.

Hur rätt har jag?
Svar på tråden Acklas av billiga tjejer!