Tja, själv skulle jag aldrig frivilligt sälja sexuella tjänster av något slag. Det är absolut inte min grej. MEN, jag ser inte ner på andra som gör det. Jag vet att det finns de som gillar det de gör. Sedan finns det andra som lider eller är tvingade och det är HEMSKT. Men jag ser inte ner på dem. Jag lider med dem.
TS, jag tror att det du egentligen reagerar på, är att samhället har blivit så sexualiserat. För att "BLI" någon, måste du visa tuttarna och gärna operera dem etc... Jag kan till viss del förstå den reaktionen. Men ärligt talat - hur många tjejer lever så?
Jag slår vad om att BETYDLIGT fler kvinnor utbildar sig och har helt normala tuttar och måttligt utsvävande sexliv - utan pengar inblandade - än kvinnor som inte stämmer in på något av detta. Gå inte på media-myten - tro inte att "bimbo-idealet" utgör normen. Men om någon nu vill leva så - let them! Visst, sedan är det jättesynd att naiva 14-åringar lägger upp lättklädda bilder på sig själva utan att fatta vad de ger sig in på osv. Det gäller att informera och ge tonåringar alternativ till självförtroende! MEN - det motsatta är ju ett lika stort problem. Att frigjorda kvinnor fortfarande kallas horor eller slampor, att det finns tonårsflickor som knappt ens får gå ut efter skolan eller måste gifta sig med någon man som familjen har valt ut, samt vara oskuld etc... JAG anser att DET är värre.